דוראנט סקוט סיכם במכבי אשדוד

מכבי אשדוד החתימה את השחקן ששיחק בהפועל תל אביב ובהפועל גלבוע/גליל. סקוט נחשב לשחקן שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד.
משחק כדורסל

מכבי אשדוד סיכמה עם  דוראנט סקוט ששיחק בעבר בהפועל תל אביב ובהפועל גלבוע/גליל, ויהיה הזר השני שלה. סקוט נחשב לשחקן שיכול לשחק בשתי עמדות הגארד – פתרון שעונה על הצורך של האשדודים.

סקוט שיחק ארבע שנים באוניברסיטת מיאמי פלורידה וב-2013 נבחר לשחקן ההגנה של ה-ACC. הוא החל את הקריירה באובראדוירו הספרדית ובעונת 2014/15 הגיע ארצה ושיחק בהפועל ת"א. ב-28 משחקים רשם 15.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים כשהוא מדייק ב-35 אחוז מחוץ לקשת. לאחר שעזב את ישראל, שיחק שנתיים בברינדיסי האיטלקית. בעונה הראשונה העמיד 13.3 נקודות לצד 4.8 ריבאונדים ובעונת 2016/17 סיפק 14.8 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. לאחר מכן ניסה להתקבל לליגה הטובה בעולם, אולם לא הצליח. הוא חזר לאירופה וסיים את העונה באולדנבורג הגרמנית. את עונת 2018/18 העביר בין צרפת לישראל כשחתם בהפועל גלבוע/גליל. אשתקד חתם בשולה הצרפתית אבל נחתך לפני פתיחת העונה. בפברואא חתם בהונגריה, אולם הספיק לשחק שני משחקים בלבד בהם תרם 18.5 נקודות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך