המתאזרח של מכבי אשדוד רוזנפלד החליט לעשות עלייה

רוזנפלד (25, 1.83 מ') שיחק בשנים האחרונות בליגה הצרפתית וחתם בקבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד. עכשיו הוא עולה באמצעות "נפש לנפש", ארגון המתמחה בסיוע לעולים לקראת העלייה ולאחריה. אשדוד מחפשת עוד זר אחד ואולי ישראלי, תלוי בכסף. המסר שהועבר למאמן עופר רחימי: "מקום שני הוא כישלון".

במכבי אשדוד יפתחו את האימונים לקראת העונה החדשה בליגה הלאומית, בה לא שיחקה הקבוצה עשור, ברביעי. בשלישי יעברו השחקנים הישראלים שכבר נמצאים בארץ, בדיקות, וברביעי האימון הראשון.

בקבוצה לא מקלים ראש ביריבות על כרטיס העלייה, אבל בשיחות סגורות שנערכו עם המאמן עופר רחימי נודע לעיתון "המגזין אשדוד", כי המסר הוא – "מקום שני הוא כישלון". גורם בקבוצה הסביר: " אם בליגת העל יכולנו לטייל במקום 9-11 וזה היה בסדר, פה במקום השני נכשלנו. מועדונים אחרים לא יושבים בשקט, מועדונים כמו רמת גן, עפולה, אשקלון, גליל עליון. גם הם בונים סגלים יפים שיקשו את החיים על כולם".

העונה אמורה להיפתח במשחק בית ב-27.10 מול עפולה, שנחשבת למתמודדת על כרטיס העלייה. ניצחון במשחק הזה יהיה מעין הצהרת כוונות של מכבי אשדוד. אבל עוד חזון למועד. אשדוד תפתח את העונה מול מכבי ת"א בגביע המדינה. מבחינת אשדוד זה צפוי להיות "משחק אימון" לקראת העונה האמתית בלאומית.

ארתור רוזנפלד המתאזרח הצרפתי של הקבוצה מתכוון לעשות עלייה ולא רק לשחק כאן כדורסל ולעזוב. נודע כי הוא עולה לארץ באמצעות ארגון "נפש לנפש". המדובר על פי אתר הארגון בארגון שהוא: " ארגון עלייה פרטי (מלכ"ר) שהעלה מאז הקמתו עשרות אלפי עולים חדשים מצפון אמריקה ומאנגליה, תוך שיתוף פעולה מלא עם הסוכנות היהודית ומשרד העלייה והקליטה. הארגון מעניק לעולים סיוע מקיף והוליסטי לקראת העלייה ולאחריה: החל מתכנון פיננסי נכון ועד מציאת עבודה, השתלבות חברתית, סיוע בעתות משבר ועזרה בהתמודדות עם הבירוקרטיה הישראלית, בדגש על הקושי החברתי, התרבותי והשפתי". במילים אחרות אזרח חדש למדינת ישראל ותשוב חדש לעיר אשדוד. הישג אחד כבר יש לקבוצה.

רוזנפלד (25, 1.83 מ') שיחק בשנים האחרונות בליגה הצרפתית הראשונה והשנייה וכעת הוא מגיע לראשונה לישראל. בעונה החולפת שיחק בקבוצת וישי קלמונט מהליגה הצרפתית השנייה והעמיד ממוצעים של 7.8 נקודות (38.3 אחוזים ל-3) ו-3.4 אסיסטים למשחק.

כמו שזה נראה, סגל הקבוצה חסר בינתיים שחקן אחד. זר. בקבוצה מחפשים זר בתפקידים 2-3 ולא ממהרים לכך מכמה סיבות. המאמן עופר רחימי רוצה "לפגוע" בבחירה שכן מותרים רק שני זרים בליגה הלאומית, ובנוסף ההערכה היא שהמחירים ילכו וירדו ככל שהעונה תתקרב. בנוסף חושבים על שחקן ישראלי ברמה טובה, אבל תלוי כמה כסף יהיה לאשדוד להשקיע בכך. לזה יש להוסיף שני שחקני נוער שכנראה יהיו בסגל , ואז סגל הקבוצה יהיה סגור.

.אותו גורם אמר: "עד שהסגל לא יהיה סגור לא נשב בשקט. המטרה שלנו היא לעלות חזרה אין ספק. השארנו את אותם תנאים כמו בליגה העל, גם שאנחנו בליגה הלאומית, הכל בכדי לעמוד במשימה, לחזור למרכז הבמה של הכדורסל הישראלי".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך