פתאום קם אדם בבוקר ומחליט ללכת

יוסי בניון, מנג'ר בית"ר ירושלים החליט להתפטר ולעזוב כי בבית"ר ירושלים פיטרו את רוני לוי המאמן והחבר שלו. לדעתי הוא טעה. כל הכבוד על הלויאליות, אבל לבעלים הזכות לחלוק על החלטות מכריעות כמו זהות המאמן. המנג'ר יכול להתנגד, אבל לא לשבור את "הכלים". והמספר הנוסף הוא תאריך ושעה מאוד מדויקים כי אני פטריוט.
חכם סידי.

ערך החברות הוא חשוב עבורי. באמת. ככה גדלתי. חברות היא מעל לכל. אין חצי חבר. בגלל זה לא פעם אני מתאכזב. מצפה ממישהו ומתאכזב בכל פעם מחבר אחר. לאט לאט למדתי. הורדתי את הציפיות לרמת הכרית…היה פה משחק מילים (כאילו ציפיות בכריות)….ולמה אני אומר לכם את זה? כי חשוב לי שתבינו שבעיקרון אני בעד חברים. אבל יש לפעמים שלא צריך להיכנס לאוטומט בעניינם. לכן הייתה הקדמה. שלא תגידו שאני אדם שונא בריות. נהפכו.

אז אחרי שאמרנו את זה בואו נתייחס למקרה רוני לוי ויוסי בניון בבית"ר ירושלים. משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים החליט לפטר את רוני לוי אחרי ההפסד המבייש מול טאטואה (אפילו לא שם של מטאטא, אבל טאטאו את בית"ר מהליגה האירופית)) האלבנית. קבוצה שמעולם לדעתי לא ניצחה משחק אירופי. חוגג החליט שזה מספיק ושלח את רוני לוי הביתה לפני שהעונה נפתחה בכלל. יוסי בניון מנג'ר בית"ר ירושלים, שהביא את לוי ונחשב לחברו, הלך אחריו הביתה. עד כאן העובדות היבשות.

אני לא יודע מה היה בחדר בין חוגג בניון ואלי אוחנה (שקצת נעלם לנו מאז שהוא שם), דווקא לא הייתי רוצה להיות זבוב בחדר, כמו שאומרים, אבל הפעם, למרות ערך החברות, בניון טעה. ברור שאסביר. רק תעיפו מבט לפסקה הבאה.

העפתם? יפה. בניון קודם כל היה בין אלה שבנו את הקבוצה. הוא לא יכול לקום וללכת. יש לו אחריות. מה זה להתפטר עוד לפני השריקה הראשונה לעונה. אבל זה עוד מילא. מה שיותר חמור היא המחשבה למה בעצם ציפה בניון. מה הוא ציפה? שמשה חוגג יעוף מאירופה, מול קבוצה עם אולי עשרה אחוז השקעה מבית"ר ירושלים והוא יישב בשקט? אז בשביל מה הוא הבעלים? לשים כסף וזהו? יענו אני אשים את הכסף ואתה יוסי ורוני תבזבזו אותו איך שאתם חושבים? וואלה יופי. בניון יכול היה להתפטר אם זה היה הכסף שלו. אבל מאחר והוא השקיע בקבוצה כסף של אחר, במקרה הזה של חוגג, מן הראוי שיהיה משקל לדבריו של חוגג, בוודאי במהלכים ובהחלטות מכריעות. מה זאת אומרת? יוסי נהג כאחרון הילדים בכיתה ג' כששמע שהחבר שלו עבר להקבצה אחרת. "לא משחיקם, שוברים את הכלים'. תתבגר.

ובכלל, אולי אני בדעת מיעוט, אבל האם בעלים שמשקיע כסף אין לו את הזכות להביע את דעתו? מה הוא עץ? מה הוא נדבן? לא מבין. הוא ישים את החבילות וישתוק כמו הגומייה שעוטפת את השטרות שנתן? ממש לא. זכותו להביע. יודעים מה , חובתו להביע את דעתו ואף להיות הגורם המחליט האחרון בדברים הקרדינליים. זו דעתי. אז יוסי בניון קח לך כמה ימים להתבגר, לעשות חושבים ותחזור לירושלים. שאם לא כן, עשית טובה לחוגג שעזבת לפני שהוא היה צריך לקבל עוד החלטה מכריעה…..בעניינך.

והמספר הנוסף הוא. 4.9

והפעם זה לא רק מספר אחד אלא שניים ואפילו מדויקים. נבחרת ישראל בכדורגל תשחק ב-4.9 בשעה 21.45 במסגרת ליגת האומות בסקוטלנד. זה יהיה ללא קהל, אבל בחייאת תהיו שם, מול הטלוויזה, ותעודדו. תהיו לרגע פטריוטים מה אכפת לכם. מדברים על איחוד בעם, וואלה זה הזמן. ואם אתם שומרים שבת, כי זה יוצא בשישי בערב, אז תקבלו הנחה, אבל תחזיקו אצבעות…הלו אפילו אלוהים בעד העם הזה…

וחכם סידי אומר: ״לפעמים אנחנו זקוקים לעיניים של אחר… בכדי לראות מה שיש לנו״….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך