מהצד השני…..

בטור שעבר של "חכם סידי", "נכנסתי" בכל הכח באתרי היכרויות, ובעיקר בהתנהלות נשים שם....התגובות, אוי התגובות. נטע איש נחמו, שיודעת לא מעט על החיים ובעיקר יודעת לבטא זאת במילים, מגיבה מהצד הנשי של אתרי היכרויות...ויש לה כמה תובנות מפתיעות. במיוחד אם אתם גברים...ובעצם לא רק.

אז על מה הייתה המהומה בטור שעבר, של "חםכ סידי"…אהה כן… אתרי הכרויות / אפליקציות סוויפ למיניהן. לשם שינוי, (או שלא) אני מסכימה עם ידידי המלומד והמלמד. נו חכם סידי. זה ״שיט״! גם אני חטאתי בעברי באתר ההיכרויות הוותיק ״ג׳יי-דייט״, נו זה הישן והטוב (או שלא טוב?).

אז זה הולך ככה. אתם שעה כותבים ״כמה מילים״ על עצמכם שקרים לבנים / שחורים וואט אבר.ואז מגיעים לתמונה, אוי התמונה…משקיעים ים זמן בעיצוב ריטוש וטשטוש בעזרת כל אפליקציה (חינמית כמובן) שקיימת באפ-סטור לעיצוב תמונות, עד שבקושי נשאר קו אחד בפנים שלכם שבעזרתו אפשר לזהות אתכם. ואם הלך לכם ממש, אבל ממש טוב, אז מישהו פנה אליכם ויש התאמה ועברתם לצ׳ט ומשם לשיחה טלפונית, ואז אם צלחתם את כל הדרך אולי גם זכיתם ב״ג׳ק פוט״ והגעתם לדייט.

שם לא יהיה קשה לראות על פניו של הצד השני את האכזבה, אם התמונה והמציאות עולם שלם הפריד בניהם. יש מי שיברח/ ימציא תירוצים/ישתמש בגלגל ההצלה של חבר מתקשר ואומר שחייב שתגיעו עכשיו דחוף כי הוא עוד שניה…ואז מוסיף שקר כלשהו. אני חושבת שאם כבר התלבשתי, התאפרתי, השקעתי… אז לפחות ליהנות מזה. הכי הרבה, שתיתי קפה/בירה/צ׳ייסר עם מישהו אחר. אז לברוח? למה?

מכל אדם אפשר ללמוד משהו גם אם זה משהו לא חיובי. אז העברתם ערב עם אדם שאולי לא תפגשו שוב לעולם, או ההיפך, תישארו חברים ותעזרו אחד לשני למצוא מישהו אחר יותר מתאים (גם זה קרה לי). איך מסתכלים על סיטואציות זו החכמה. המוטו שלי: אם אתם כבר שם, אז ״יו מייט אז וול״ (תרשו לעצמכם בתרגום קל) ליהנות מזה. כי בנינו בכל הדפדוף״ הזה של פרצופים ושמות הרי זה בלתי אפשרי לראות באמת אדם בשיטה כזו. אז בטח ובטח להכיר?

אני בחורה של לראות ולהרגיש. ואסביר למבולבלים שבינכם:  מראה חיצוני – חשוב בהחלט! אבל תסכימו איתי (או שלא, בחירה שלכם) שטיפוח אישי – ריח, שיערות באוזניים או בכל חלק אחר בגוף, ציפורניים, תארים אקדמאים, הכל ניתן לשינוי. ה לא מצב קבוע. לא מזמן קראתי באיזה פוסט שגם אוצר מילים חשוב לכמה נשים… מה שאני מנסה להסביר, זה שהכל ניתן להפוך, לעצב, או לתמרן. אף פעם לא מאוחר לעשות ״מייק אובר״ להתלבש ״נכון״ יותר לעשות דיאטה או תואר אקדמי (או שניים) ולהעשיר את אוצר המילים,. אבל את מה שמרגישים שרואים אדם מעניין, כשמתחילים שיחה, כשמסתכלים בעיניים, בשפתיים המדברות. הרגש והלב. זה פרייסלס, זאת אומרת חסר מחיר. וכן, אינטואיציות זה דבר חשוב מאוד.

כמו שאיש חכם אמר / שר פעם, ״פנים אל מול פנים, פגישה באמצע החיים…״ לבחור בן זוג רק לפי מבט חטוף שאתם בעצמכם לא מציאה מי יודע מה, זה שטחי לאללה. וחס וחלילה אף אחד מאתנו לא רוצה להיות שטחי. אבל בסופו של דבר, רובנו כאלה. אם יש קליק, התאהבות או רצון לקרבה זה בעיני המתבונן. כל אחד מפרש את הסימנים אחרת. בסופו של דבר ״הפחד״ להישאר לבד גובר על הכל וכולנו רוצים לחזור לדירה שמישהו מחכה לנו  אוהב אותנו, ורוצה אותנו, נמצא בה. כדי להשיג את מושא רצוננו, נעשה הכל גם אם זה להוריד אפליקציה שטחית, לוותר קצת על העקרונות להתגמש ולוותר. ויש גם כאלה שלא. אני מאלה. ומי מאתנו שנהנים ״מהצייד״ והריגוש של רק לבדוק כמה התאמות יימצאו לנו באפליקציה, וכמה ירצו אותנו, כדי להעצים או האגו שלנו…רק אל תשכחו שבצד השני יש בנאדם עם רגשות שרוצה בדיוק כמו כולנו להרגיש…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך