הולך ומסתבך: עדויות נוספות נגד מנחם גלילי סביב פרשת סחיטת ד"ר לסרי

דמויות בכירות נוספות בעיר צפויות להעביר מידע לגורמי החוק, סביב פרשת סחיטת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ע"י מנחם גלילי. הפרשה הסבוכה הופכת למשמעותית יותר ויותר, ועלולה לסבך את גלילי עד צוואר מול רשויות החוק, בנוסף, גלילי יצטרך לספק הסברים לגורמי החוק על כך ששילם 170 אלף שקל לעו"ד רונאל פישר. "צריך לחקור האם החיבור המסוכן הזה בין העורך דין המושחת לעיתונאי המסובך בפרשיות בעייתיות, לא היה רק מקצועי, אלא היו בו גם אלמנטים נוספים. חייבים להגיע לחקר האמת", אומר גורם בכיר באשדוד

עבריין הבנייה, הסחטן והקומבינטור מנחם גלילי, ממשיך להסתבך. עדויות נוספות נגד גלילי הולכות ומצטברות סביב פרשת סחיטת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. מדובר בתיק מורכב וקשה, שנחקר בימים אלה ע"י היחידה הארצית לחקירות הונאה, כאשר ישנם גורמים שונים המחזקים את גרסתו של ראש העיר כי לכאורה נסחט ע"י גלילי.

כזכור, ד"ר לסרי העיד על דוכן העדים בבית המשפט כי גלילי סחט אותו. זה קרה בשלהי חודש פברואר 2012. ראש העיר הגיע לבית משפט השלום בקריית גת, ובמשך דקות ארוכות סקר את מערכת היחסים הבעייתית שהתפתחה עם גלילי, עד למצב בה חש נסחט. ד"ר לסרי אמר לפרוטוקול במלים ברורות וחד משמעיות: "לאחר הבחירות משפחת גלילי העלו בפני בקשות שלא יכולתי להיענות להן, ומשלא נעניתי זה הפך למסע רדיפה אישי. ראש עיר בישראל נמצא תחת מסע סחיטה ואיומים על ידי עיתון ומשפחת גלילי, שעושה בו שימוש ציני בשם זכות הציבור לדעת. עד היום מסע הרדיפה הזה לא נפסק, מידי שישי בעיתון אני ובני משפחתי נחשפים לפגיעות אישיות קשות. בכל העיתונים נכתב דבר חיובי, אצל גלילי ההיפך. אני מקבל שאילתות שרק אלוהים יודע, רדיפה אישית תוך שימוש בעיתון לסחוט ראש עיר בישראל".
פרט חשוב ומהותי ביותר – זמן קצר לאחר הדיון האמור החליט גלילי לשכור את שירותיו של עו"ד רונאל פישר, שנכנס לעובי הקורה בכמה תיקים משפטיים של עיתון "השבוע באשדוד" ומנחם גלילי.

בשבוע החולף עיתון "המגזין" פרסם נתון שמדליק זרקור נוסף סביב החיבור המוזר הזה שנרשם בין גלילי לעו"ד פישר. גלילי שילם סכום מדהים של 170 אלף שקל במשך שנתיים לעורך דין המושחת, המסובך עד צוואר בפרשיות מהחמורות שידעה המדינה. הנתון הלא שגרתי הזה מציב את גלילי והמקומון המיושן שלו "השבוע באשדוד", במקום השלישי מבין כל גורמי התקשורת במדינה, ששילמו לעו"ד המושחת עבור שירותיו. גלילי עוקף בקלות כמה וכמה גופים גדולים בארץ ואנשי תקשורת משמעותיים, והחיבור בין השניים מעלה מספר תהיות ושאלות שכנראה הועלו אף בפני גורמי החוק הבכירים ביותר.

גורמים בכירים באשדוד אמרו בעקבות חשיפת הנתונים: "מדובר בסכום גבוה מאוד שגלילי שילם לעו"ד פישר, וזה רק מחזק את התחושה שהיה כאן חיבור משמעותי ביניהם, למרות שעו"ד פישר העניק תמורת הכסף שקיבל שירותים משפטיים במספר תביעות דיבה. יחד עם זאת, בעקבות חשיפת דרכיו המושחתות של העורך דין, שמתמודד עם כתב אישום מהחמורים שידעה המדינה, יש צורך לבדוק את החיבור הזה וכמה החלטות שהתקבלו סביב פרשיות הקשורות לגלילי. לעו"ד פישר היה כח אדיר ומדהים בקרב קציני משטרה בכירים, וזה ממש לא סוד שהוא ניצל זאת בכמה וכמה מקרים שונים ומגוונים. אנחנו חלילה לא קובעים דבר, אלא רק רוצים שהנושא ייבדק וייחקר בצורה הוגנת ויסודית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך