תאונת עבודה טראגית בנמל: פועל בנמל נפל אל מותו. העבודה הופסקה

המדובר בגבר בן 48, שנפל מגובה, בעת עבודות פירוק של מנוף. מנכ"ל הנמל הורה על הפסקה מיידית של העבודה באזור. פאראמדיק מד"א מתן כהן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאתר העבודה, סמוך למנוף ראינו גבר כבן 48 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה.
עובדי נמל אשדוד מגישים תביעות אישיות נגד הנהלת הנמל
נמל אשדוד.

אסון בנמל אשדוד. בעת עבודות פירוק של מנוף גרוט שאיננו בשימוש, באזור מתוחם של קבלן חיצוני, נפל עובד הקבלן, בן 48, את מותו מגובה רב. המשטרה חוקרת את האירוע העבודות באזור המדובר הופסקו.

מהנמל נמסר: "עובד קבלן נפל אל מותו במהלך עבודתו בנמל. מנכ"ל הנמל הורה על הפסקה מיידית של העבודה באזור המגודר שנמסר לעבודת הקבלן והורה על בדיקה מקיפה של הארוע. המקרה דווח למשטרה והיא חוקרת אותו. נמל אשדוד משתתף בצערה העמוק של המשפחה".

דובר מד"א, זכי הלר : בשעה 09:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שנפל מגובה באתר עבודה בצפון אשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 48 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פאראמדיק מד"א מתן כהן סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לאתר העבודה, סמוך למנוף ראינו גבר כבן 48 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום.".

מהמשטרה נמסר: במשטרת ישראל התקבל לפני זמן קצר דיווח על תאונת עבודה בנמל אשדוד, במהלכה עובד במקום (בשנות ה40) נפל מגובה. מותו נקבע על ידי הצוות הרפואי. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות התאונה בשיתוף חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה והרווחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך