כך תבחרו את המזון הטוב ביותר בעבור ההולכים על ארבע

בדיוק כפי שאנו דואגים למזון שלנו, כך עלינו לדאוג למזון בריאותי בעבור ההולכים על ארבע. כיצד תוכלו לדעת כי אתם משקיעים את כספכם בחוכמה? על כך ועוד – במדריך הבא.

בשנים האחרונות ניתן להבחין בשינוי משמעותי בענף המזון לבע"ח, וזאת בשל פיתוחים ייחודים אשר מאפשרים לספק לחברים הכי טובים של האדם מזון עשיר בסידן, מינרלים וויטמינים. למעשה, יותר ויותר כלבים מאובחנים עם אלרגיות ודלקות, ומשום כך נדרש לבצע חשיבה מחודשת בכל הקשור למזון אותו הם צורכים. בנקודה זו חשוב להסביר כי אוכל לכלבים מתחלק לארבעה סוגים עיקריים: מזון רגיל, מזון פרימיום, מזון סופר פרימיום ומזון אולטרה פרימיום אשר נחשב למזון האיכותי והטוב ביותר, בשל רכיבים תזונתיים גבוהים. על מנת שתוכלו לבחור את האוכל הטוב ביותר בעבור הכלב שלכם, חשוב לשים דגש על מספר אלמנטים:

 

מותג
בכל חנות חיות ניתן למצוא לא מעט מותגים מהארץ ומהעולם אשר מייצרים מזון לכלבים. כל חברה נבדלת האחת מהשנייה ברמת האיכות, ולכן חשוב מאוד ליצור קשר עם חנות מקצועית לבע"ח אשר משווקת את המותגים הגדולים ביותר בעולם אשר הוכחו באופן מחקרית כיעילים ובריאותיים לכלבים

 

גיל
שימו לב כי יש הבדל בין אוכל לגורים לבין אוכל לכלבים בוגרים, ועל כן התאמה מדויקת לגילו של  הכלב היא חיונית בעת תהליך הרכישה.כך לדוגמא, לגורים יש צרכים שונים לחלוטין מאשר כלב בוגר ועל כן המזון של גורים עשיר בסידן ובברזל, לצורך עידוד תהליך הגדילה של הגור. מאחר והשנה הראשונה לחייו של הגור היא השנה החשובה ביותר להתפתחותו התקינה, מומלץ לבחור בעבורו מזון עשיר במינרלים, כאשר היום ניתן לבצע רכישה של מזון לכלבים גם ע"פ סוג הכלב.

 

היפו-אלרגני
אחד המושגים אשר הולכים ותופסים תאוצה הוא מזון היפו-אלרגני. מדובר במזון אשר מותאם לכלבים אשר אובחנו עם אלרגיות, והוא מבוסס על ערכים תזונתיים אשר מפחית באופן משמעותי את הגירוי, ובהתאם לכך מתאים בעבור כלבים אשר אובחנו כאלרגיים. מדובר במוצר שנחשב לסופר פריומים ועלותו גבוהה יותר מאשר המזון הרגיל של כלבים, אולם מדובר בהשקעה כספית משתלמת בשל הסגולות הבריאותיות וכן האיכות המצוינת של מזון היפו-אלרגני. במידה ואתם חושדים כי הכלב שלכם אלרגי, מומלץ לקחת אותו לבדיקה אצל הווטרינר, לצורך אישוש האלרגיה ובהתאם לכך בנייה של תפריט מותאם אישית.

 

תוספי תזונה
תוספי תזונה הם מרכיבים חשובים אשר צריכים להיות בריכוז גבוה במזון של הכלב. במעמד הרכישה, קראו היטב את המרכיבים אשר רשומים על גבי האריזה, כמו גם התייעצו עם נציגי השירות בכדי לבחור את האוכל האיכותי והטוב ביותר בעבור החבר הכי טוב שלכם, בדיוק כפי שתעשו זאת כלפי עצמכם והתזונה שלכם.

לאיתור חנות חיות באשדוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך