איך מטפלים בשיניים בתקופת הקורונה

הקורונה תפסה אותנו לא מוכנים בהרבה תחומים: עבודה, לימודים, בילויים והשגרה היום יומית הכללית. אבל זה עוד לא הכול. הקורונה גם השפיעה רבות על הבריאות שלנו, ובין השאר גם על בריאות השיניים.
FREEPIK

חלק מהטיפולים אף נדחו למועד מאוחר יותר, ובוצעו רק טיפולים דחופים. אז אילו טיפולים באמת נשארו? מהן ההנחיות ההגעה למרפאת השיניים בתקופת הקורונה? על הכול נענה כאן.

תקופת הסגר – אילו טיפולים נדחו ואילו לא?

בעקבות תקופת הסגר נוצר עומס על מרפאות השיניים. בסגר עצמו, הטיפולים שהותרו היו טיפולי חירום כמו שיניים שנשברו או כאבי שיניים עזים. כמו כן, הטיפולים בוצעו תוך הגנה מלאה על אנשי הצוות וחיטוי. טיפולים שנדחו היו בדרך כלל טיפולים בחולי קורונה שהיו צריכים לחכות עד להחלמה, וכן טיפולים קלים כמו סתימות, יישור שיניים או הכנת כתרים.

מהן ההנחיות להרגעה למרפאות השיניים נכון לעכשיו?

גם לאחר היציאה מהסגר, סכנת הקורונה עדיין לא חלפה, ולכן חשוב להקפיד על כל ההנחיות בעת ההגעה למרפאה כדי לשמור על הבריאות:

  • מוכרחים לתאם תור מראש – אין להגיע "בהפתעה" למרפאת השיניים רק כדי לשאול שאלה או לקחת מרשם. יש לקבוע תור מראש.
  • מגיעים עם מלווה אחד בלבד – על מנת למנוע התקהלות ולצמצם את סיכויי ההדבקה.
  • מונעים התקהלות – ואם כבר מדברים על התקהלות, במרפאת השיניים יכולים להימצא רק עד 10 אנשים בו זמנית. מסיבה זו, אי אפשר להגיע למרפאה ללא קביעת תור מראש. רק אם תתקשרו, תוכלו לקבל את כל המידע מהמזכירה אשר תגיד לכם באיזו שעה להגיע.
  • שומרים על מרחק – במהלך השהות בחדר ההמתנה, יש צורך לשמור על מרחק של 2 מטרים אחד מהשני.

כיצד שומר הצוות הרפואי על המרפאה בתקופת הקורונה?

מטבע הדברים, ההקפדה על ההנחיות בתקופת הקורונה אינה מוטלת רק על המטופלים, אלא גם על צוות מרפאת השיניים. מרפאת שיניים איכותית ומקצועית נשמעת לכל ההנחיות בדרכים רבות. ראשית, הצוות של המרפאה דואג לחטא את כל המשטחים – כיסאות המתנה, דלפקי קבלה, כיסא רופא השיניים, שולחנות ועוד. דבר שני, הציוד הרפואי אינו עובר חיטוי בלבד, אלא גם עיקור. העיקור מתבצע בטמפרטורה של 134 מעלות, במטרה להשמיד את כל החיידקים. שלישית, אנשי הצוות דואגים למגן את עצמם באמצעות ציוד מיוחד, על מנת שיוכלו להמשיך ולתת שירות איכותי. המיגון כולל מסיכות, כפפות, משקפיים וכדומה.

מגיעים לאשדוד לטיפול שיניים

מחפשים רופא שיניים מומלץ באשדוד? הכירו את מג'יק טאץ', מרפאה מקצועית שתטפל בכל בעיה כבמטה קסמים. המרפאה פועלת על פי ההנחיות החדשות לגבי התנהלות בזמן הקורונה, והצוות שלה לא מפסיק להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר. במרפאה מבצעים מגוון רחב של טיפולים הכוללים כתרים בשיניים, עקירות לסוגיהן, ניקוי שיניים על ידי שיננית, שיקום הפה, השתלת שתלים דנטליים, הקצעת שורשים ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך