מאמנו של אופיר מרציאנו מחמיא לו: "מקווה שלא ישחק מול סקוטלנד כמו בליגה"

ג'ק רוס מאמן היברניאן, מהליגה הסקוטית, דיבר על שוערו לפני המפגש בין סקוטלנד לישראל בשישי: "הוא טרם הציג את המיטב שלו, אם ישחק כך גם בזירה הבינ"ל עתידו מזהיר". היברניאן ממוקמת שנייה בליגה עם 3 שערי חובה.
מרציאנו
מרציאנו.

ג’ק רוס, מאמן היברניאן, מחלק בראיון בתקשורת מחמאות לשוערו בקבוצה, אופיר מרציאנו, אקס מ.ס אשדוד ומי שיעמוד בשער במשחק של נבחרת ישראל מול סקוטלנד.  היברניאן ממוקמת שנייה בליגה עם 3 שערי חובה, אחרי 6 משחקים.

רוס מרוצה מאוד מפתיחת העונה של מרציאנו שלו בליגה הסקוטית, אבל יחד עם זאת, כשהמשחק של הנבחרת הסקוטית מול נבחרת ישראל בליגת האומות נמצא ממש מעבר לפינה, כבר ביום שישי, הוא מקווה ששם היכולת שלו לא תהיה דומה לזו שהוא מפגין עד כה בין הקורות.

רוס אמר בין היתר: "אני באמת מרוצה ממנו, כיף לעבוד איתו, הוא במקום טוב כרגע, מקווה שזה ימשך לאורך זמן .הכל עניין של בניית מוניטין בכדורגל והוא כבר עושה זאת ואם ימשיך, העתיד שלו ושל משפחתו יהיה טוב, מקווה שזה יהיה כאן, אם לא אז בשנים הבאות כי יש לו עוד הרבה שנים לפניו. הוא טרם הציג את המיטב שלו, אם ישחק כך גם בזירה הבינ"ל עתידו מזהיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך