115 חולי קורונה נדבקו ביממה האחרונה בעיר. 8 במצב קשה באסותא

מספר החולים בעיר בקורונה עלה ל-834 חולים. 115 חולים נדבקו ביממה האחרונה. אשדוד נחשבת על פי פרסומי משרד הבריאות כעיר כתומה. 14 מאושפזים במחלקת הקורונה בית החולים אסותא אשדוד.
צילום: דוברות המשטרה

העיר אשדוד נחשבת על פי תכנית "הרמזור" של פרופסור רוני גמזו, "פרוייקטור הקרונה", כעיר "כתומה" בכל הקשור להידבקות בנגיף הקרונה. החשש הוא להפוך לעיר אדומה.

על פי פרסומי משרד הבריאות עלה מספר הנדבקים באשדוד ביממה האחרונה בלבד ב-115 חולים. המספר הכולל של חולים המאומתים בעיר עומד על 834 חולים.  מביה"ח הציבורי אסותא אשדוד נמסר על מספר החולים במחלקת הקורונה: "בבית החולים מאושפזים 14 מטופלי נגיף הקורונה. 2 במצב קל, 4 בינוני ו-8  במצב קשה.

בית החולים אסותא אשדוד
צילום: נתנאל פריאנטי

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אמר אתמול במהלך ביקורו של פרופסור גמזו בעיר: ״שמחתי לארח את חברי, פרופ׳ רוני גמזו והצגתי בפני את המודל הייחודי ותוכנית העבודה הרחבה שבניינו כאן באשדוד להתמודדות עם נגיף הקורונה וכעת גם כוללת הערכות עתידית להמשך התמודדות עם הנגיף".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך