פותחים את שנת הלימודים תשפ"א: ילדי אשדוד חוזרים ללימודים

אחרי חופשת קיץ מוזרה, תלמידי אשדוד חוזרים ללימודים בצל הקורונה ובמתכונת שונה מהרגיל - מעל 40 אלף תלמידים בבית הספר והגנים צפוים לפתוח את שנת הלימודים הבאה

החלה שנת הלימודים תשפ"א: 44,041 אלף תלמידי אשדוד שבו הבוקר (ג') אל בתי הספר והגנים בצל נגיף הקורונה וזאת על פי מתווה משרד החינוך. תלמידים בכיתות ה'-י"ב יילמדו בקבוצות של עד 18 תלמידים, שלושה עד ארבעה ימים בשבוע, לעומת שני ימי לימוד בשאר הארץ. כיתות גן-ב' יילמדו כבשגרה, ללא פיצול כיתות, לפחות 5 ימים בשבוע, בימים א'-ה'.

לעומת זאת, כיתות ג'-ד' ילמדו בקבוצות קטנות וקבועות של עד 18 תלמידים בקבוצה, 5 ימים בשבוע בימים א'-ה'. בחינוך המיוחד הלימודים יתקיימו כבשגרה.

גם ראש העיר פתח את שנת הלימודים כשהוא מלווה את הנכדים לבית הספר, ובירך את התלמידים: "פותח את הבוקר עם נכדי יאיר שמתחיל היום כיתה א׳ בהתרגשות רבה! בריאות והצלחה לכל ילדי אשדוד"

שנת הלימודים במספרים: באשדוד כ-128 מוסדות חינוך, 517 גנים בהם ילמדו מעל 13 אלף תלמידים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך