בית המשפט דחה תביעתה של הלן גלבר נגד מינוי מהנדס העיר דורון חזן

השופטת דגית וייסמן קיבלה את טענות מהנדס העירייה דורון חזן ועיריית אשדוד בנוגע לתהליך המינוי וחייבה את גלבר לשלם פיצוי של 15,000 שקלים
בית המשפט קבע: דורון חזן מהנדס העיר

לפני כ-5 שנים הלן גלבר פתחה בהליכים משפטיים לביטול זכייתו של דורון חזן במכרז לתפקיד מהנדס העיר אשדוד. בית הדין לעבודה סוף סוף הכריע, וקבע כי חזן עמד בתנאי הסף וכי אין מקום להתערב בהחלטה של ועדת המכרזים.

גלבר ביקשה לקבוע שדורון חזן אינו כשיר לתפקיד מהנס העיר, והעלתה טענות רבות בעניינו של מר חזן ובעיקר טענה כי הוא נעדר כשירות לתפקיד מהנדס עיריית אשדוד. מנגד, עיריית אשדוד וחזן עצמו דחו את הטענות.

השופטת דגית ויסמן מבית הדין לעבודה בתל אביב ציינה, ש"לאחר ששקלנו את טענות הצדדים ועיינו במסמכים שהוצגו, לא שוכנענו כי נפל בהליכי ועדת המכרזים פגם המצדיק את פסילת המכרז. לגבי חזן, לא שוכנענו כי לא מתקיימים בו תנאי הכשירות הנדרשים לתפקיד". בית המשפט מצא כי לא נפל כל פגם בהתנהלותה של ועדת הבחינה אשר בחרה במר חזן כמהנדס עירית אשדוד וכי מר חזן כשיר לכהן בתפקיד מהנדס עיריית אשדוד לכל דבר ועניין.

לאחר שדחתה את התביעה, הטילה על גלבר הוצאות משפט ושכר טרחה בסכום מצטבר של 15 אלף שקלים.

מהערייה נמסר: "עיריית אשדוד מברכת על פסק הדין, אשר הביא לסיומה פרשה שבה חברת אופוזיציה השתלחה באופן גס במהנדס עירית אשדוד, וטענה כנגדו טענות קשות הנוגעות לכישוריו והתאמתו לתפקיד, טענות אשר הופרכו ע"י בית הדין. כמו כן עיריית אשדוד מברכת על כך כי בית המשפט לא מצא כל פגם בעבודת ועדת הבחינה וכשירותו של מר חזן לשמש כמהנדס העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך