השכרת מנוף סל – כל הדברים שאתם מוכרחים לדעת

אם בעבר השכרת מנוף סל הייתה רלוונטית רק עבור בעלי עסקים מאוד ספציפיים, כיום ניתן לראות ביקוש גדול בהרבה. בעלי עסקים וגם אנשים פרטיים מבינים כי הם יכולים לבצע עבודות בגובה
צילום:freepik

אם בעבר השכרת מנוף סל הייתה רלוונטית רק עבור בעלי עסקים מאוד ספציפיים, כיום ניתן לראות ביקוש גדול בהרבה. בעלי עסקים וגם אנשים פרטיים מבינים כי הם יכולים לבצע עבודות בגובה, עבודות שעד לא מזמן היו נראות בלתי אפשרויות. כמובן שמדובר על השכרה מאוד מורכבת שכן לא מדובר על כלי כל כך קטן או פשוט, ואתם צריכים לעשות את זה בביטחון מלא.

השכרת מנוף סל יכולה להציל אתכם מצד אחד, אך מצד שני היא יכולה גם להיות מאוד מורכבת עבורכם. אז לפני שתעשו בחירה פזיזה שתעלה לכם ביוקר, זה הזמן שתקבלו מענה לכל השאלות הלוהטות ביותר שלכם. לאחר מכן אתם תוכלו לדעת שזוהי הבחירה הנכונה ללא כל צל של ספק.

 

כמה עולה השכרת מנוף סל?

זה מאוד תלוי לאיזה חברה אתם עומדים לפנות, כאשר לכל חברה יש את העלויות שלה. אך ברוב המקרים העלות השעתית של מנוף מהסוג הזה אמור לנוע בין 400-500 שקל בערך. כאשר אם אתם תרצו להשכיר את המנוף ליום שלם אתם תצטרכו לשלם סכום של 3000-5000 שקל בערך. כך שאם אלו מחירים שאתם מסוגלים לעמוד בהם, השכרת מנוף סל מעולם לא הייתה קרובה יותר.

 

השכרת מנוף סל מתבצעת עם מנופאי?

לא מעט אנשים נוטים לחשוב כי כאשר הם משכירים מנוף סל הם מקבלים גם מנופאי שיתפעל את המנוף. אך בפועל אתם תקבלו אך ורק את המנוף, את המנופאי אתם תצטרכו לשכור בנפרד. כמובן שתוכלו להזמין מנופאי מהחברה שממנה אתם משכירים, כך שתוכלו לחסוך יותר בעלויות – אך מדובר על בקשה נפרדת. חשוב מאוד שתבררו את העלויות של המנופאי ביחד עם העלויות של השכרת המנוף, אחרת לא תוכלו לבצע את העבודה. לא כל אחד יכול לתפעל מנוף, בטח כאשר מדובר על מנוף סל.

 

כמה זמן מראש צריך להשכיר את המנוף?

מבחינתכם אתם צריכים להשתדל להיזכר כמה שיותר מוקדם, על מנת שתוכלו לבחור את המנוף המועדף עליכם. אך גם אם תזכרו בדקה ה-90, תוכלו ככל הנראה למצוא את המנוף המושלם עבורכם. כיום ישנם מגוון רחב של חברות המציעות שירותי השכרה של מנופים, בין היתר הם כמובן מציעים גם שירותי השכרת מנוף סל – השירות שאותו אתם כל כך צריכים.

 

מדוע השכרת מנוף סל כל כך משתלמת?

יש מגוון רחב של סיבות שהופכות את האפשרות הזאת לאפשרות המשתלמת ביותר. אך הסיבות המרכזיות הן שקודם כל אתם משכירים את המנוף בהתאם לזמן שנדרש לכם, ולא מעבר לכך – גם אם מדובר על שעות מעטות. בנוסף אתם לא תצטרכו לדאוג לתחזוק המנוף, אתם רק מבצעים את המשימה שאותה אתם צריכים לבצע ושם כל ההתעסקות שלכם נגמרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך