בדק בית לדירות קבלן באשדוד

יש אנשים הסבורים כי בדק בית נדרש רק ברכישת דירות מיד שנייה, אך האמת רחוקה מכך. למעשה יש לבצע בדק בית לדירות בלן באשדוד, בבני ברק, בתל אביב או בכל מקום אחר
צילום:freepik

יש אנשים הסבורים כי בדק בית נדרש רק ברכישת דירות מיד שנייה, אך האמת רחוקה מכך. למעשה יש לבצע בדק בית לדירות בלן באשדוד, בבני ברק, בתל אביב או בכל מקום אחר, על מנת להבטיח שתקבלו תמורה הולמת לכסף הרב שהשקעתם. את הבדיקה יש לבצע בעזרת מהנדס מוסמך לנושא מטעם חברה רצינית וותיקה, כמו הדר בדק.

 

הדר בדק: בודקים ברצינות
לבדק הבית שתבצעו בדירה החדשה, עדיף עוד לפני הכניסה אליה אך בהחלט אפשר גם אחרי, יש משמעות גדולה והשלכות רבות. לכן, גם מבחינת השקט הנפשי שלכם וגם מבחינת דרישות החוק, אין להתפשר על פחות מחברה כמו הדר בדק. בחרו חברה מנוסה ובעלת וותק רב בתחום, העושה שימוש בציוד טכנולוגי הולם לאיתור ליקויים ופגמים. כמו כן, ודאו שאנשי המקצוע בחברה הם מהנדסים שמאחוריהם ניסיון רב והבנה מעמיקה בכל הקשור לליקויי בניה ואיתורם.

בנוסף, תמיד כדאי לקבל המלצות מאנשים שאתם סומכים על דעתם, ולא יזיק לקבל הצעת מחיר אחת או שתיים נוספות. יש לציין כי אין עבור בדק בית מחיר מומלץ לצרכן שהינו מחייב, ולכן כל חברה מציעה את העלויות בהתאם לשיקוליה הכלכליים ולפי הטווח המקובל בשוק. המחיר עצמו משתנה בעיקר בהתאם לגודל הדירה שרכשתם, ולעיתים לפי מורכבויות ייחודיות.

 

מדוע כה חשוב להזמין בדק בית לדירת קבלן
קניית דירה מקבלן אכן יותר בטוחה מדירה יד שנייה, בזכות מפרט וחומרים יותר חדשים. יחד עם זאת, במקרים רבים דירות אלו עדיין סובלות מליקויים נסתרים שעין בלתי מקצועית לא יכולה לזהותם. מצד שני, ביצוע בדק בית לדירות קבלן באשדוד או בכל עיר אחרת, מאפשר לכם לקבל דו"ח מפורט שאותו תוכלו להגיש לקבלן.

החברה תבדוק בין היתר את הריצופים, השיפועים, החלונות, האיטום, התשתיות ולמעשה את כלל מרכיבי הדירה. במידה ויימצאו תוכלו לפנות לקבל עם הדו"ח, ובהתאם לחוק המכר יהיה הקבלן מחויב בביצוע תיקונים על חשבונו. יחד עם זאת, ראוי לזכור כי אחריות הקבלן מוגבלת בזמן, כאשר על חלק מהמרכיבים יש אחריות של שנים, אבל על חלקם מסתיימת האחריות כעבור שנתיים ואפילו שנה. אם לא תבצעו בדק בית עם הדר בדק בזמן, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם הוצאות יקרות מאוד ובלתי צפויות, שלא יהיה מי שיחזיר אותן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך