העונה חזרה הנקודות עוד לא

מ.ס אשדוד נוצחה בביתה במחזור הראשון על ידי קרית-שמונה, במשחק שבו הייתה טובה יותר. שתי מתפרצות במחצית השנייה של יוג'ין אנסה ולוסיו, סגרו את סיפור המשחק, אשדוד 0 קרית-שמונה 2.
אזולאי מול שחקני קרית-שמונה. (צילום: טוטו פוטו).

חיכינו כמה חיכינו. חיכינו לחזרת הליגה וזה הגיע. הליגה נפתחה באיצטדיון הי"א במשחק הראשון לעונת 20/21 בין מ.ס אשדוד לבין קרית-שמונה. רצינו לראות כבר שער ראשון לעונה הזו של אשדוד, בוודאי ניצחון. בסוף קיבלנו ניצחון של קרית-שמונה 0:2, במשחק שאשדוד הייתה טובה לא פחות אם לא יותר מהריבה. אשדוד תחפש את הניצחון במשחק הבא מול הפועל ת"א.

מ.ס אשדוד שלטה בפתיחה. סמואל אלאבי (6) החמיץ הזדמנות מ-12 מטרים. שגיב יחזקאל (9) מיד אח"כ הגיע למצב ליד השער ולא ניצל את זה לכבוש. קרית- שמונה ה"התעוררה" ונכנסה גם היא למשחק. נכנסה וכמעט כבשה. נגיחה של אופיר מזרחי (31) נראתה כבר בדרך לשער ורועי משפתי, שוער אשדוד, הציל שער בטוח. מחצית מאופסת.

גם הם חלק מהמחאה.  (צילום: טל אקוקה).

אשדוד פתחה את המחצית השנייה שוב עם יתרון, החזיקה בכדור וכמעט כבשה כבר בדקה 49, כשדין דוד דחק כדור תחת לחץ, כדור שהיה צריך להיות שער. אשדוד המשיכה לנסות להשיג הכרעה ולהחמיץ. ואיך אומרים בכדורגל? כשלא כובשים סופגים – מתפרצת של קרית-שמונה (67) עם יוג'ין אנסה שדהר חצי מגרש, הגיע מול משפתי ועשה 0:1 לקרית-שמונה, בניגוד למה שקרה במשחק.

אשדוד ניסתה להשוות. הגיעה לה נקודה. גורדנה בבעיטה חזקה (88) הפתיע בבעיטה ושוער קרית-שמונה ברטקוס הוציא בקצות האצבעות. בדקות האלה אשדוד הלכה על כל הקופה, ויתרה על מגן והוסיפה חלוץ. זה גרם לה להישאר חשופה בהגנה, ועלה לה במשחק. עוד מתפרצת של קרית-שמונה (91) מהבודדות שהיו לה במחצית הזו  נגמרה בשער. הפעם של לוסיו 0:2.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (טוריאל,86) , אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן (קמהאני, 46), אבו עקל (כנעאן, 68), גורדנה, אזולאי, אלאבי, דוד (באיו, 80), יחזקאל (דהן, 68).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך