אלון דאי: "מקווה לחזור לארץ עם טבעת אליפות שלישית"

אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד נאלץ לעבור לגור בשלושת החודשים הקרובים בבלגיה בגלל הקורונה. ליגת המרוצים "נסקאר אירופה" תפתח בספטמבר והוא, שנחשב לאחד מהטובים בסבב בליגה הזו, לא יכול לנסוע הלוך ושבוע בלי בידוד של שבועיים. דאי לעיתון ה'מגזין אשדוד': " מקווה שהכל יזרום וילך חלק ושאחזור לארץ בדצמבר עם טבעת אליפות שלישית
רוצה להחזיר את התואר. דאי.

הקורונה גרמה לנו ללא מעט בעיות. זה כבר כל אחד יודע. כל אחד בדרכו סבל ממנה. אבל לאלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד היא גרמה ליותר מכך, היא אילצה אותו לעזוב את הארץ! נכון, לא לתמיד, אבל לפחות לשלושת החודשים הקרובים.

דאי שנחשב לאחד הטובים בסבב "נסאקר אירופה" אם לא הטוב שבהם, נאלץ לעבור לגור בבלגיה עד לתום עונת המרוצים. מנהלי הסבב קיצרו את העונה ל-3 חודשים אינטנסיביים. היא תפתח ב-12 בחודש הקרוב ותסתיים בשמיני בדצמבר. עונה שהייתה אמורה להיות שנה שלמה!  לכן אלון דאי לא יוכל לנסוע ולחזור בתום כל מרוץ לישראל, כפי שהיה רגיל, שכן אם יעשה זאת הוא ייאלץ לחכות שבועיים בבידוד והעונה הזו תלך עבורו לאיבוד.

בנוסף מסתבר כי המעבר "הכפוי" יצא לו לטובה, אם אפשר להגדיר זאת כך. השנה עבר דאי לקבוצה חדשה, עם ספונסר גדול יותר. הוא בקבוצת 'מונסטר אנרג׳י', שמקום מושבה בבלגיה. לכן עבורו זה יהיה גם חיבור טוב יותר עם חבריו לקבוצה, איתם יהיה יום יום עד לתום העונה. בעבר הוא נהג בקבוצה איטלקית ולא עבר כמובן לאיטליה.

לא יכול לחזור בגלל הבידוד.

ויש עוד דבר אחד. דאי זכה פעמיים בתואר אלוף אירופה בסבב ' הנסאקר'. בשנה שעברה הוא לא זכה בתואר וזה אחרי  זכייה שנתיים ברציפות. עכשיו הוא מאוד רוצה לחזור עם "טבעת האליפות" השלישית שלו. מבחינת רמת הנהיגה הוא נמצא שם. יש לו את היכולות לזכות בתואר. עכשיו יש לקוות כי הקורונה, המעבר לבלגיה וראשי 'הנסקאר' הארופי, שבעבר אלון טען כי עושים הכל שלא יזכה לכאורה בתואר, לא ימנעו את זה ממנו.

אלון דאי סיפר לעיתון ה'מגזין אשדוד', על המעבר, העונה הצפויה והמטרות שלו: "זו הולכת להיות עונה קצת משוגעת. ככל הנראה גם הכי קשה שתהיה בגלל שדחסו כמו מרוצים של שנה שלמה לתוך 3 חודשים, מה שאומר שיהיה מרוץ כמעט כל שבוע. ככה שהאופרציה היא ענקית וההכנות לעונה ממש חשובות. השנה אני גם עם קבוצה חדשה וגם עם ספונסר גדול של 'מונסטר אנרג׳י' והרצון לקטוף אליפות שלישית ולהצליח הביא אותי להבנה שהכי טוב יהיה להתנהל מאירופה במהלך כל העונה. אז כרגע אני גר בדירה בבלגיה, קרוב ממש לקבוצה שלי שגם היא בלגית, מה שנותן לי גם חיבור הרבה יותר קרוב ממה שהיה לי עד עכשיו עם הקבוצה האיטלקית. ואני מקווה שהכל יזרום וילך חלק ושאחזור לארץ בדצמבר עם טבעת אליפות שלישית".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך