ניר ברדע נפצע באימון כנראה סובל משבר באצבעות

הבלם נפצע באימון המסכם ונלקח לבית החולים אסותא אשדוד. אשדוד תארח את קרית-שמונה במחזור הפתיחה של ליגת העל בשבת (19.00, איצטדיון הי"א). החלוץ פאהד באיו יהיה בסגל. המאמן רן בן שמעון: "יש לי אמונה גדולה מאוד בסגל הזה".
ניר ברדע.

בלם מ.ס אשדוד, ניר ברדע, לקראת סיום האימון המסכם היום, שישי, בשתי אצבעות ידו וכמו שזה נראה סובל בהן משבר. מיד בתום האימון הוא נלקח לטיפול ראשוני אצל פיזיוטרפיסט הקבוצה אורי ביינרט ואח"כ נלקח לבית החולים אסותא אשדוד.

מ.ס אשדוד תהיה הקבוצה הראשונה שתפתח את עונת 20202/2021 במשחק הבייתי (19.00, איצטדיון הי"א) במשחק מול קרית שמונה. המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק: "מרגש לפתוח ליגה מחדש. סיטואציה חדשה ומורכבת שאיתה נצטרך לחיות ולהתמודד, אבל זה ארוע מרגש".

הסגל מספיק חזק להשיג את המטרות שהצבתם?

"יש לי אמונה גדולה מאוד בסגל הזה. בשחקנים שלי. אנחנו קבוצה טובה. יש לי משאלה לחבר את זה לתוצאות. השאיפה שלנו לנצח בכל משחק בוודאי גם בזה".

מ.ס אשדוד באימון המסכם

ובאמת פגשתם במשחק האחרון בגביע הטוטו את קרית-שמונה היריבה מחר.

"אין חוקים, ובכל משחק אפשר לנצח או להפסיד וכל האופציות פתוחות. בסך הכל גילנו גם בגביע הטוטו יכולות טובות לאורך זמן. צריך לעשות תיקונים טובים, אבל הקבוצה טובה. יש השנה קבוצה שהאוהדים מאוד יכולים להתחבר אליה. צעירים מקומיים שגדלו פה ושחקנים שאוהבים לשחק התקפי, ואשדוד מאז ומעולם אהבה לשחק התקפי. צריך להחזיר את הקהל ברגע שיוכל לחזור למגרשים. הקבוצה הזו יכולה לספק להם הנאה".

החלוץ האוגנדי פאהד באיו, מתאמן לאחרונה עם הקבוצה לאחר שסיים בידוד. הוא יהיה בסגל הקבוצה. לא ברור כרגע אם ייפתח, אבל בהחלט הוא עשוי להיכנס כמחליף במהלך המשחק.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך