אתם יכולים לשלם עמלות נמוכות יותר עבור מסחר בבורסה

אם לפני זה רק חשבנו שזה נכון, מגפת הקורונה הוכיחה לנו רשמית שהדרך המועדפת ביותר על הישראלים להשקיע את כספם היא מסחר בבורסה. עליה דרמטית במספר חשבונות המסחר שנפתחו בבתי השקעות וברוקרים ברחבי העולם - הוכיחה את זה.

אך האם כל מי שסוחר בבורסה משלם עמלות מסחר אטרקטיביות? ולמה חלק מהמשקיעים עדיין מבצעים קנייה ומכירה של ני"ע דרך הבנק למרות שהעמלות שם הן הגבוהות ביותר?

לא כולם מבינים את משמעות העמלות על התשואה

"משקיע מתחיל שרוצה לקנות מניה מסוימת, אוטומטית פונה לבנק שלו ומבצע את הפעולה. רק אם התמזל מזלו והוא שומע שיש אלטרנטיבות טובות יותר שדרכן ניתן להשקיע – הוא מתחיל להבין שהעמלות שהוא משלם בבק גבוהות מאוד ופוגעות בשורת הרווח שלו".

בנקים מרוויחים המון מעמלות מסחר ולעתים גובים סכומים דמיוניים על כל פעולה. 25$ עמלות מינימום לרכישה של מניות בארה"ב, 27 ש"ח עמלת מינימום לרכישות בבורסה המקומית. בנוסף לכך, מתווספת עמלת דמי משמרת שנגבית רבעונית לפי אחוזים מסוימים מסך תיק ההשקעות.

"העמלות הממוצעות היום הן 5$ לפעולה בארה"ב ו 4 שקלים לפעולה בבורסה הישראלית – ללא דמי משמרת. מי שעדיין משקיע או סוחר דרך הבנק עושה את זה רק מפני שהוא לא מודע לאלטרנטיבות ובהכרח פוגע בתשואה שלו".

באתר של "אינסיידרס, שירותי הכוונה בשוק ההון" תוכלו למצוא את הפירוט של כל האלטרנטיבות דרכן ניתן להשקיע, לערוך השוואה של עמלות ולהחליט במהירות דרך איזה בית השקעות הכי כדאי לכם לבצע מסחר בבורסה.

עמלות נמוכות למסחר בבורסה מאפשרות לתמרן יותר בכל סכום השקעה

נתקלנו לא פעם בסוחרים שרוצים להתחיל להשקיע אבל נרתעים מהסכומים שצריך להשקיע ומהעמלות הגבוהות שמקטינות את הסיכויים לייצר רווחים.

מי שרוצה להתחיל להשקיע בבורסה עם סכומים קטנים, נרתע מהעמלות המינימום הגבוהות. ומי שמשקיע סכומים גבוהים, משלם לא מעט, מעבר לעמלות המינימום, על אחוזים משווי העסקה. כתוצאה מכך, לא מעט אנשים "מפספסים" עסקאות ששקלו להיכנס אליהן והחליטו לוותר בגלל "סף הכניסה" הגבוה.

"סקר שוק דרכנו יכול להוזיל משמעותית את גובה העמלות המשולמות בגין מסחר בבורסה לכל משקיע או סוחר. גם למשקיעים גדולים, וגם למשקיעים בתחילת דרכם. אנחנו מצליחים להוזיל ללקוחות שפונים אלינו את העמלות ולשפר להם את התנאים ב 98% מהמקרים".

אנחנו מציעים לכל משקיע וסוחר לבדוק אם וכיצד הוא יכול להוזיל את העמלות עבור מסחר בבורסה. הזמנים השתנו, בעבר היינו משלמים כמה מאות שקלים לכל קו טלפון והיום לא יותר מ 35 שקלים. בדקו את האפשרויות העומדות בפניכם, פנו לגוף שדרכו אתם מבצעים היום את ההשקעה שלכם ובקשו הוזלה בעמלות ושיפור בתנאי המסחר.

אתם תתפלאו לגלות שאתם יכולים להוזיל את העמלות שלכם בעשרות אחוזים אם תחליטו להעביר את התיק שלכם לבית השקעות אחר או במעט פחות אם תחליטו בסופו של דבר להשאיר את תיק ההשקעות בבנק אבל תתמקחו איתם על העמלות.

הכתבה בשיתוף אינסיידרס, שירותי הכוונה בשוק ההון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך