שני מחזורים לסיום הבטיחה קבוצת הטניס של מכבי "ישפה" אשדוד את מקומה בליגה א'

קבוצת הטניס הבכירה של אשדוד, הצליחה להישאר למרות עונה לא פשוטה בליגה השלישית, לאחר ניצחון במשחק מול רמלה 1:3. בעונה הבאה מקווים בקבוצה להתמודד על העפלה לליגה הארצית. רמי סיבוני הקפטן: "נלחמנו והצלחנו כנגד כל הסיכויים".
משמאל לימין: שחקני הקבוצה, מישל גבאי, טל אדירי, ורמי סיבוני

הקורונה היא תקופה קשה לכולם. זה כבר לא משהו חדש. אבל מסתבר שלשרוד צריך גם בספורט. בכל ספורט. קבוצת הטניס של מכבי "ישפה" אשדוד, היא קבוצת הליגה הבכירה בטניס בעיר ועד לאחרונה היא "נלחמה כנגד כל הסיכויים על הישרדות באחת העונות הקשות ביותר בליגה א, והצלחנו'". כפי שאומר הקפטן רמי סיבוני. אשדוד הבטיחה את ניצחונה נגד רמלה כשגברה עליה 1:3 ושלחה אותה להמשך ההתמודדות בשני המחזורים שנותרו.

לפני שנמשיך נעשה לכם קצת סדר בליגות בטניס בישראל ובשיטת המשחק, שכן יש לנו הרגשה שאתם איך נגיד בעדינות, לא כאלה שולטים. נתחיל עם זה שיש דירוג בכל קבוצה של השחקנים. באשדוד סדר דירוג השחקנים הוא" טל אדירי ,מישל גבאי ,רמי סיבוני גל דניאל, תומר קריפק, ודור אבן כץ.

השלב הבא הוא  שיטת המשחק. כל משחק ליגה מורכב משלושה משחקי יחידים ומשחק זוגות אחד, והניצחון הוא בסיכום הכללי. עכשיו הסבר מהיר לגבי הליגות: ליגה ג' היא הליגה הנמוכה ביותר והיא מיועדת לקבוצות ברמה הבסיסית. כל קבוצה חדשה חייבת להתחיל מהליגה הזו. בליגה הזו יש עוד שתי   קבוצות טניס מאשדוד – האקדמיה AK וספורטאי מכבי ב' אשדוד. בליגה ב' הרמה כבר עולה. כאן משחקים שחקנים ברמה טובה יותר.

הליגה השלישית היא ליגה א'. השחקנים המשחקים בה הם לרוב שחקנים תחרותיים, חלקם ברמה גבוהה מאוד, שבאים לליגה הזו במטרה להעלות את קבוצתם לליגות המקצועיות. הליגות המקצועיות הן ליגה ארצית ולאומית.  בלאומית משחיקם שחקנים עם משות שאתם מכירים יותר, דודי סלע ,נועם אוקון ,אמיר חדד ועוד .

נחזור למכבי "ישפה" אשדוד. ההישארות בליגה א' היא הישג לא קטן, כי בעקבות הקורונה לא הייתה תקופת הכנה לקראת הליגה. אבל מעבר לכך, לליגה הגיעו קבוצות עם שחקנים צעירים מהמובילים בדרוג הנוער הישראלי ושחקני עבר, במטרה להעלות את קבוצותיהם לליגה הארצית.

רמי סיבוני מסכם: "אנו קבוצה שרצה כבר שנים רבות בניהולו של אברהם גרינבאום שבעצם אחראי הישיר על הטניס התחרותי דרך עמותת ספורטאי מכבי אשדוד. בשנים האחרונות למרות שזה לא דבר נפוץ בטניס הישראלי ובטח לא בליגות כמו שלנו ,קיבלנו סיוע סוג של חסות ממספר חברות כגון 'אוריקאר' והבעלים שלה רן מור יוסף, שבמשך שנתיים עזר לנו מאוד . מי שעוזר לנו בצורה עקבית ואנו באמת מודים להם, זאת חברת 'ישפה' –  התחדשות עירונית אז תודה רבה ליואל ודניאל שמאחורי הקלעים עזרו לנו מאוד. בנוסף תודה לניסים דוק ולאברהם גרינבאום שדואגים שתהיה לנו פעילות ספורטיבית תחרותית. בשנה הבאה אנחנו מקווים להתמודד על העלייה לארצית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך