12 בטוטו

מ.ס אשדוד החמיצה הרבה ויכולה הייתה לרדת מהמשחק הזה בניצחון, אבל בסיום זו הייתה קרית-שמונה שידעה לנצל את המצבים ולנצח 0:2 במשחקי הדירוג 11-12 של גביע הטוטו. אשדוד סיימה במקום ה-12 במפעל. בשבת ייפגשו שתי הקבוצות למשחק הראשון בליגה לעונת 20/21, באשדוד.

המאבק היה על המקום ה-11 אבל בעצם כולם על המגרש היו עם הראש למאבק הראשון, בליגה. קרית-שמונה ומ.ס אשדוד נפגשו הערב, ראשון, למשחק הדירוג בגביע הטוטו על המקום ה-11, אבל הראש היה במשחק בליגה בשבת בין שתי הקבוצות במחזור הראשון לעונת 20/21 בשבת באשדוד באיצטדיון הי"א. זה נגמר עם 0:2 לקרית-שמונה ומקום 11 בגביע הטוטו. מנגד הרבה החמצות ומקום 12 לאשדוד בגביע הטוטו. אבל בשבת זה יהיה משחק אחר.

כבר בדקה השישית ספגה אשדוד. שוב שער מהיר במשחק. מהלך קבוצתי של קרית שמונה הסתיים בהגבהה של אדריאן רוצ'ט ולוסיו שכבש בבעיטה מהאוויר. מרגע זה החמיצה מ.ס אשדוד הרבה, בעיקר שגיב יחזקאל (8, 18, 30, 34) שיכול היה להשוות ובצדק. בדקה ה-57 היה זה דין דוד שכמעט ועשה צדק. האחרון חדר לרחבת קרית שמונה ובעט בעיטה חזקה שננעצה במשקוף.  4 דקות אח"כ דווקא קרית-שמונה כבשה. כדור רוחב שהכניס לרחבה לוסיו מצא את גיא בן לולו שדחק פנימה את השני של קרית שמונה.

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ, גיל כהן, פיראס אבו עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, דין דוד, שגיב יחזקאל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך