עוצרים את התחלואה: מתחם היבדק וסע ללא הזמנה מראש נפתח באשדוד

אשדוד ממשיכה לרכז מאמצים לבלימת שרשרת ההדבקה ופועלת בכל האמצעים על מנת לשמור על בריאות הציבור. לפיכך, בשיתוף עם משרד הבריאות ועיריית אשדוד, החל ממחר ועד יום רביעי, תפעל תחנה מיוחדת לבדיקת קורונה. הציבור מוזמן להיבדק

במסגרת הפעילות לבלימת שרשרת ההדבקה באשדוד ועל מנת לצמצם את האפשרות שיוטלו מגבלות בחגי תשרי, החליט משרד הבריאות, בשיתוף פקע"ר ועיריית אשדוד, על הפעלת תחנה לבדיקות קורונה למשך שלושה ימים. התחנה תהיה פתוחה לחברי כל קופות החולים והבדיקות יבוצעו בחינם ע"י מד"א.

התחנה המיוחדת תוצב במינהלת רובע ז', רח' שמאי 5, ותפעל בשני מסלולים נפרדים לנשים ולגברים, למשך שלושה ימים בלבד, מיום שני – ד' אלול (22/8/20), עד יום רביעי – ו' אלול (24/8/20), בין השעות 11:00-18:00.

בעירייה מציינים כי "אין צורך בהפניה מקופח חולים, אלא להצטייד בתעודת זהות בלבד, ולהישמע להנחיות האחראים בעמדת התחנה. רק ביחד נוכל לעצור את הקורונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך