חזרה גנרלית לפני הליגה

מ.ס אשדוד תתארח היום, ראשון (19.45), בקרית-שמונה אצל הפועל קרית-שמונה, במשחקי הדירוג 11-12 בגביע הטוטו. את אותה קרית-שמונה היא תארח בשבת (19.00, הי"א) למשחק הליגה הראשון לעונת 20/21
השוער רועי משפתי.

משחקים היום בקרית-שמונה, עם הראש לשבת מול קרית-שמונה.

אל תתבלבלו. נעשה סדר. הערב, ראשון (19.45), תתארח קבוצת מ.ס אשדוד למשחק במשחקי הדירוג של גביע הטוטו מול הפועל קרית-שמונה. אשדוד וקרית-שמונה נאבקות על המקום ה-11 (משחקי דירוג 11-12). אבל שתי הקבוצות יחשבו על מפגש אחר, בשבת.

על פי ההגרלה, במחזור הראשון בליגת העל לעונת 20/21, שייערך בשבת באשדוד (19.00, איצטדיון הי"א) תתארח אותה קרית-שמונה מול מ.ס אשדוד. ייתכן כי היום שני המאמנים, רן בן שמעון מאשדוד וקובי רפואה מקרית-שמונה, יעדיפו לא לחשוף את כל "הקרלפים", לקראת הליגה, שם המשחק יהיה עבורם חשוב יותר.

דין דוד חלוצה של הקבוצה אמר לקראת המשחק מול קרית-שמונה היום: "יש לנו משחק חשוב מול קריית שמונה בחוץ, מדובר במשחק לא פשוט. כל משחק הוא קשה ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח אותו ולשחק כדורגל מקצועי ואיכותי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך