גדי קינדה כבש, קנזס גברה 1:2 על מינסוטה

קינדה, אקס מ.ס אשדוד,שיחק 72 דקות במדי קבוצתו ב-MLS ואף סיפק הופעה נהדרת כאשר כבש את השער הראשון בדקה ה-12 והוביל את המהלך של שער הניצחון.

הצגה גדולה של גדי קינדה במדי קנזס סיטי.

קינדה אקס מ.ס אשדוד ובית”ר ירושלים, גדי קינדה, המשחק בקנזס סיטי מליגת ה-MLS האמריקאית, השיג ניצחון כאשר הוא וקבוצתו  גברו 1:2 על מינסוטה יונייטד. בכך ביססה קנזס את מעמדה בראש טבלת המערב עם חמישה ניצחונות לעומת הפסד אחד בלבד. קינדה פתח בהרכב, שיחק 72 דקות, כבש את השער הראשון והיה מעורב במהלך של השער השני.

בדקה ה-12 גדי קינדה קיבל את הכדור מג’יילין לינדזי וממרחק 25 מטרים ניסה להרים כדור מצד שמאל לתוך הרחבה בנסיון למצוא את רוג’ר אספינוזה, שלא הצליח לגעת בכדור, אך הטעה את גרגורי רנג’יסטינגה, שנכנע לכדור של קינדה, שקיפץ על קו החמש והמשיך לפינה הימנית. בדקה ה-55 קינדה חטף כדור במרכז המגרש והוביל מתפרצת כאשר דהר מאזור מרכז המגרש קדימה והכניס כדור עומק לג’וני ראסל, שהעביר מצד שמאל כדור רוחב חד שהטעה את מייקל בוקסאול, שכבש שער עצמי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך