רן בן שמעון: "שני המשחקים מול קרית-שמונה בגביע הטוטו ובליגה חשובים לנו באותה המידה"

רגע לפני פתיחת הליגה לעונת 2020/21, אשדוד יוצאת למשחק אחרון במסגרת גביע הטוטו, בו תפגוש את הקבוצה הצפונית, קריית שמונה (ראשון, 19:45) ותתמודד מולה במשחק דירוג על מקום 11-12. שבוע לאחר מכן תארח שוב את הצפוניים בי"א, הפעם במסגרת המחזור הראשון בליגת "הבורסה לניירות ערך" (29.8, שבת, 19:00). המאמן רן בן שמעון מתייחס לשני המשחקים.
שחקני מ.ס אשדוד.

מ.ס אשדוד תצא ביום ראשון (19:45) למשחק חוץ מול קרית-שמונה במשחקי הדירוג 11-12, בגביע הטוטו. את אותה קרית-שמונה תארח אשדוד בשבת במסגרת המחזור הראשון (19.00, איצטדיון הי"א) של עונת 20/21.

לקראת המשחק, מאמן הקבוצה רן בן שמעון התראיין לאתר הרשמי ואמר: "יש לנו שני משחקים מול ק"ש, גם בגביע הטוטו וגם בליגה. כל מסגרת היא חשובה, כל מסגרת צריך לגשת ברצינות. ביום שאתה מתחיל לחשוב מה חשוב ומה פחות חשוב, אתה מוציא את זה מהידיים שלך, אז שני המשחקים חשובים".

על התחושות לאחר ההפסד מול בית"ר: "אנחנו לא מסתובבים עם תחושות של פספוס, מסתובבים עם תחושות של מה לקחת מהמשחק, מה לשפר, גביע הטוטו הוא חלק מהתהליך של ההכנה, צריכים להיות מוכנים לליגה".

על חידוש החוזה של חלוץ הקבוצה, דין דוד: "דין אחד מהשחקנים המוערכים, אני חושב שאחת הדוגמאות הכי טובות לדרך שמגיע לתוצאות. אם צריך לראות מישהו ולתת אותו כדוגמה זה דין. אני חושב שגם בתור שחקן וגם בתור אדם אשדוד זכתה".

דין דוד, האריך כאמור השבוע חוזה עד שנת 2024, אמר על ההחתמה: "שמח להישאר בבית, מאמינים בי פה ונותנים לי את התמיכה. מקווה שאני אוכל להחזיר על המגרש ואתן את כל כולי כדי להוכיח את עצמי". על המשחק הקרוב בקרית שמונה בגביע הטוטו: "יש לנו משחק חשוב בראשון מול קריית שמונה בחוץ, מדובר במשחק לא פשוט. כל משחק הוא קשה ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח אותו ולשחק כדורגל מקצועי ואיכותי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך