מכבי אשדוד החתימה את יוצא מחלקת הנוער של מכבי ת"א

הקבוצה החתימה את נדב ינקוביץ', 18, שניחשב לאחד השחקנים המוכשרים בגילו בישראל. הוא זכה באליפות המדינה לנוער עם ת"א. נדב ינקוביץ': "אני נרגש מאוד ושמח להצטרף למועדון איכותי כמו מכבי אשדוד".
מכבי אשדוד שמחה החתימה של הרכז #נדב_ינקוביץ', 18, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, על חוזה לעונת 2020/2021.
ינקוביץ' ניחשב לאחד השחקנים המוכשרים בגילו בישראל והיה מהברגים המרכזיים בשנים האחרונות ברוטציה של המאמן אורן אהרוני בשורות קבוצת הנוער של הצהובים, עימה זכה בין היתר גם באליפות המדינה. במסגרת משחקי מכבי ת"א בטורנירי יורוליג לנוער בשנים האחרונות, ינקוביץ' בלט במינכן 2019 כאשר דורג ראשון באחוזים מחוץ לקשת עם 63.4%, לצד הופעה מרשימה של 19 נקודות ו-4 ריבאונדים בניצחון על הבאוורים.
במקביל, ינקוביץ' רשם 13 נקודות ו-4 כדורים חוזרים נגד פרטיזן בלגרד, 8 נקודות ו-6 ריבאונדים מול ז'לגיריס קובנה וסל ניצחון דרמטי על הבאזר מחצי מגרש מול לוקומוטיב קובאן במסגרת טורניר הכנה בת"א לפני שנתיים.
#נדב_ינקוביץ': "אני נרגש מאוד ושמח להצטרף למועדון איכותי כמו מכבי אשדוד. מודה למאמן עופר רחימי על ההזדמנות לשחק עבורו. מחכה כבר להתחיל, בטוח שנעשה העונה דברים יפים ונעמוד במטרות שלנו"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך