הפרה בידוד והדביקה את בונת הציפורניים שלה

חוסר אחריות אשר גובל בפשע גרם להידבקותה של בונת ציפורניים אשר מטופלת שלה הפרה בידוד והגיעה אליה ללא ידיעתה

הפרות הבידוד ממשיכות להיות אחד הגורמים המרכזיים להפצת נגיף הקורונה. רק שהפעם יש למי לבוא בתלונות וזה למפר עצמו, אשר בחוסר אחריות משווע מפר את הוראות משרד הבריאות ומדביק אנשים תמימים אשר לא מודעים לחוליו.

המקרה המדובר אירע ביום רביעי שעבר כאשר צעירה מרובע ה שהייתה מחוייבת בידוד לאחר ששהתה בקרבת חולה מאומת, הפרה אותה והלכה בשעת לילה מאוחרת לבונת הציפורניים שלה לטיפול כאשר האחרונה אינה יודעת בכלל על הפרת הבידוד. יום לאחר מכן הבחינה בונת הציפורניים בתסמיני הנגיף אצל בתה והחליטה לעשות בדיקה בייחד עם הבת.

התוצאות הראו על כך שהילדה שלילית, אולם האמא יצאה חיובית ואז התברר הכל. מתברר שאותה צעירה מרובע ה עשתה בדיקה ביום רביעי בבוקר ולמרות שהייתה חייבת בידוד, או לפחות לחכות לתוצאות הבדיקה, הגיעה לטיפול ביום רביעי בלילה, כאשר ביום חמישי בבוקר התברר לה שהיא חיובית לקורונה והיא זו שככל הנראה הדביקה את בונת הציפורניים, אשר בגלל חוסר אחריות ופזיזות פונתה למלונית קורונה ולא יכולה להתפרנס, או לשהות עם ילדיה הקטנים שנשארו בבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך