שר הבריאות: "העיר אשדוד מתמודדת היטב עם מגפת הקורונה"

שר הבריאות, יולי אדלשטיין הגיע היום, חמישי, למפגש בעיר אשדוד עם ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי וצמרת העירייה. ראש העיר הציג בין היתר מערך החקירות האפידמיולוגיות שהקימה עיריית אשדוד בתחילת המגפה, המונה 18 מתחקרים ובעזרתו נערכו חקירות ל-1836 תושבי אשדוד.
ד"ר לסרי, מסביר לשר הבריאות על פעולות העיר למניעת התפשטות נגיף הקורונה. (צילומים: עיריית אשדוד)

ביקור מיוחד נערך היום, חמישי, באשדוד. שר הבריאות, יואל (יולי) אדלשטיין ואנשי משרד הבריאות נפגשו עם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי וצמרת העירייה.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי אמר לאחר הפגישה: ״הייתה לי פגישת עבודה מצויינת עם שר הבריאות יולי אדלשטיין, הצגתי בפניו בהרחבה את המודל הייחודי שנבנה כאן באשדוד להתמודדות עם הנגיף. הפעולות שמשרדו נוקט, יחד עם התמיכה והסיוע הרב מסייעים רבות להמשך המאבק בנגיף״. ראש העיר סקר בפני שר הבריאות וצמרת המשרד את מטה ניהול העירוני והפעולות,את על הפעולות שבוצעו מאז פרוץ הנגיף, זאת במטרה לשמור על בריאות תושבי אשדוד ולשמור על שגרת חיים העירונית.

ד"ר לסרי, שר הבריאות אדלשטיין וגבי כנפו.

בתוך כך, הציג ראש העיר את מערך החקירות האפידמיולוגיות שהקימה עיריית אשדוד בתחילת המגפה, המונה 18 מתחקרים ובעזרתו נערכו חקירות ל-1836 תושבי אשדוד, שבזכות כך הצליחו לקטוע 568 שרשרות הדבקה. המערך מסייע גם בבניית תמונת מצב מעודכנת מדי יום, על פיה נקבעות דרכי הפעולה, ובכך תורם למניעת התפשטות הנגיף בעיר. כמו כן, הציג ראש העיר את מוקד הסיוע לאוכלוסייה הוותיקה בעיר, המונה למעלה מ-41 אלף תושבים בני 65 ומעלה. במוקד קיימים נתונים אודות התושבים הוותיקים בעיר, הודות למיפוי נרחב שבוצע החל מפרוץ המגפה. המוקד מסייע לתושבים וותיקים ללא עורף משפחתי בתמיכה רציפה וסיוע בצרכיהם החיוניים, כדוגמת רכישת מזון ותרופות, התעניינות בשלומם והפגת בדידותם. נוסף על כך, הציג ראש העיר בפגישה את מרכז השליטה (משל"ט) המתקדם של עיריית אשדוד, המצויד באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים בישראל, במטרה להעניק סיוע מיטבי לתושבי העיר החולים בנגיף הקורונה, ובמטרה למנוע את התפשטות הנגיף בעיר.

מרוצה מהפעולות באשדוד כנגד נגיף הקורונה. שר הבריאות אדלשטיין.

שר הבריאות, יואל (יולי) אדלשטיין: "העיר אשדוד מתמודדת היטב עם מגפת הקורונה, תוך שיתוף פעולה הדוק בינינו לבין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. ההתמודדות היתה לא פשוטה ועם זאת שיתוף הפעולה הוכיח את עצמו בירידה בתחלואה של העיר. אני מודה לראש העיר על עבודתו המסורה למען בריאותם של תושבי העיר. נתייצב לצדו בעל התמודדות עם המגפה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך