למה קידום אתרים אורגני הוא אפיק השיווק האידיאלי ביותר?

על רקע משבר הקורונה, מכירות באונליין רלוונטיות לעתים קרובות יותר מאשר הגעה לחנות פיזית. אנו יודעים על חנויות אלה ובכלל על אתרים מסחריים שימושיים,

על רקע משבר הקורונה, מכירות באונליין רלוונטיות לעתים קרובות יותר מאשר הגעה לחנות פיזית. אנו יודעים על חנויות אלה ובכלל על אתרים מסחריים שימושיים, בזכות אחד "מפלאי תבל" השיווקיים של העידן המודרני. במחשוב, באינטרנט ובשיווק הדיגיטלי, אופנות באות והולכות וההתפתחויות נראות אינסופיות. מצד שני, יש "להיט" אחד קבוע, שמוכיח את עצמו שוב ושוב בשטח ונראה ככלי המוצלח ביותר בארגז הכלים של השיווק: קידום אתרים אורגני. מה הופך אותו לכל כך מוצלח? תראו איזה יופי – זה פשוט שירות ש"מוכר את עצמו":

 

לתת לגוגל לעבוד בשבילך

ראשית נציין כי קידום אתרים אורגני מאפשר להגיע לקהל אדיר של לקוחות פוטנציאליים ויותר מכך – להגיע אליהם בזמן שבו הם מגלים עניין פעיל בתחום שלכם, במוצר או בשירות שאתם מציעים – מה שמגדיל את החשיפה למותג באופן ניכר. הרי ידוע שכיום, שמחפשים שירות או מוצר, מבצעים חיפוש ממוקד במנוע החיפוש של גוגל. אם יש לכם נוכחות דיגיטלית ובזכות פעילות קידום אתרים אורגני, האתר שלכם יופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש – מה שאומר שתקבלו ערוץ יעיל במיוחד של הפניית לקוחות פוטנציאליים לאתרכם, בהתאם לביטויי החיפוש הרלוונטיים. פעילות קידום האתר מבוצעת על ידי מקדם מקצועי באתר שלכם (לכן זה נקרא קידום "אורגני"). במקביל, חברת גוגל משלימה את התמונה בהתאם. נשמע טוב?

 

להשקיע בהדרגה, להרוויח בהתמדה

יש כאן מעין "אקו סיסטם" שבו משתפים פעולה כמה גורמים טכניים – בעיקר מנגנוני החיפוש של גוגל וכל הקשור בהגשת האתר שלכם ותכניו לגולשים. כל המערכת המורכבת הזו, לא יקרה במיוחד מבחינת קידום אורגני, והיא מהווה חלק בלתי נפרד משיווק העסק שלכם.

חשוב לציין שאם מדובר בהקמת אתר ראשון, ובבחירת חברת אירוח, יש גם לכך השלכות לקידום. עם זאת, אלה השקעות כספיות ראשוניות ודברים שעושים במילא. משמעותית יותר ההשקעה המתמשכת באופטימיזציה של אתר קיים עבור קידום, וביצירת ורענון תכנים רלוונטיים (למשל מאמרים מקצועיים בבלוג האתר ומידע בעל ערך לגולשים). פעילות זו היא הוצאה קבועה, אבל היא לא חייבת להיות יקרה. זו תהיה לבסוף השקעה הדרגתית, אשר תניב תוצאות בשטח באופן מתמשך וכך תחזיר עצמה כל הזמן. תוכלו ליהנות מפירות ההשקעה אגב, גם במהלך מצבי משבר דוגמת מצב הקורונה הנוכחי. לגבי המומחיות שדרושה בקידום אתרים – יש מבחר גדול של מומחים בתחום, ואף ניתן ללמוד את התחום לבד ובהדרגה. מובן שככל שניתן, עדיף להסתייע במומחים ולא להקל ראש בנושא.

לשדר איכות

המיקום הגבוה שתשיגו בתוצאות החיפוש משדר איכות, יותר מאשר קידום ממומן (שהלקוח מבין שהוא כזה). אידיאלית, הגולש ייכנס לאתר בעקבות זאת וייתקל באותה איכות גם בתוכו, במגוון התכנים לסוגיהם (שאגב, בחירת נושאי התכנים נעשית בין היתר בהתאם למחקר מילים ייעודי ומקצועי). חשוב לציין, ש"שיווק באמצעות תוכן" תופס חלק מרכזי בקידום האורגני כיום. תוכן זה לא חייב להיות תוכן שמדגיש מילות מפתח על חשבון איכות הטקסט. אפשר בהחלט להשיג בעלויות סבירות, תוכן שגם בנוי לקידום במנועי חיפוש, גם כתוב היטב וגם מעניק ערך מוסף לגולשים. הרושם החיובי שהגולש יקבל, יסייע כמובן לבנות את התדמית הטובה שלכם ולעודד אותו להפוך ללקוח.

לסיכום
קידום אתרים אורגני "מדבר בעד עצמו", והוא בהחלט מסייע לבנות נוכחות דיגיטלית עבור העסק. אם קראתם עד כאן, בוודאי ברור לכם מדוע מדובר בנוסחה מנצחת. עכשיו רק נותר לכם להבטיח, שלא תישארו מאחור. כי אם לא תשקיעו בכך, הלקוח הפוטנציאלי יגיע באותה הקלות והיעילות היישר למתחרים שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך