ימי קורונה: איך לארגן חתונה קטנה וייחודית?

נכון, יש מצב טוב שהחתונה שתמיד חלמתם עליה לא עומדת לקרות בדיוק כפי שרציתם, אך אין זה אומר שאתם לא עומדים בפני אירוע מרגש ומשמעותי

נכון, יש מצב טוב שהחתונה שתמיד חלמתם עליה לא עומדת לקרות בדיוק כפי שרציתם, אך אין זה אומר שאתם לא עומדים בפני אירוע מרגש ומשמעותי, ועל כן גם אם כבר לא תתחתנו לצד כל החברים מהעבודה, מהצבא ומהיסודי וגם אם תיאלצו לוותר על הדודה מדרגה שנייה, טוב לדעת שלצד ההנחיות ושלל הקשיים הכרוכים, עדיין ניתן להרים חתונה מיוחדת ושמחה. כיצד? אתם תדאגו לאהבה, ולנו תשאירו את כל הסודות שהופכים חתונה מצומצמת לחתונה נהדרת. סקרנים? קבלו מספר טיפים פשוטים וחשובים:

לא מוותרים – נעזרים במומחים

קודם כל יש להבין שגם חתונה קטנה יכולה לסמן וי על לא מעט משאלות אישיות, ועל כן אין צורך לוותר על יום צילומים מהנה, על עוגת קומות או על חינה מרגשת. עבור כל אחת מהנישות שציינו נמליץ לפנות לאנשי מקצוע איכותיים בתחומם ולאפשר להם לסגור עבורכם את כל הקצוות. כך למשל אם רוצים יום צילומים שכולל מיקומים מרהיבים, פשוט תמצאו צלם חתונות בעל המלצות ואם רוצים לערוך חינה, פשוט תפנו למפיקה מקצועית שתארגן עבורכם הכול – כולל תלבושות, עיצוב, אוכל מסורתי וטקס החינה עצמו. רוצים לשמוע פרטים נוספים? באתר https://malkahena.co.il/ מחכים לכם כל הפרטים, ופה נציין שמוטב לנצל את אילוצי הקורונה בכדי לחגוג חינה, וזאת כי חינה אינטימית אינה רק יותר זולה, אלא גם הרבה יותר מיוחדת.

מכינים כמה אופציות

רגע מותר להזמין 200 איש ורגע מותר להזמין רק 50 איש. מה עושים? או שמראש מחליטים שהולכים על חתונה מצומצמת ומתחילים להבין מי יזכה להיכנס לתוך הרשימה המינימלית, או שמכינים 2 רשימות, כך שיגיע המועד תהיו יותר מאופסים ויישארו לכם פחות הכנות. המלצה שלנו? אם הולכים על האופציה המינימאלית מוטב להתחיל לתכנן "מסיבת פיצוי", נגיד רק עבור החברים הקרובים. למה אנחנו מכוונים? ניתן להחליט שמארגנים מאהל מפנק על הים שכולל שף פרטי ופינת עיסויים, ניתן להחליט שמשכירים אוטובוס ועורכים מסיבת טבע באוויר הפתוח וכדומה.

מתנה קטנה ברוח התקופה

אם כבר המצב מאתגר, לפחות שנצחק עליו, ועל כן זה בדיוק הזמן לחשוב כיצד ניתן להעניק לאורחים מתנה קטנה שתעלה אצלם חיוך גדול. רעיונות? להלן כמה: מסכות (מהסוג שמונע הידבקות בקורונה) שעל חלקן מדפיסים שפם ועל חלקן שפתיים מרוחות באודם אדום ובצד את התאריך, בקבוקוני אלכוהול-ג'ל מלאים בסוכריות, בקבוקוני אלכוהול קטנים שעליהם מודפס הכיתוב הבא: "לפתוח רק בעת הבידוד" וכדומה.

יתרונות שלא לקחתם בחשבון

נכון, תכנון אירוע בצל הקורונה עשוי להיות מאתגר ואולי גם קצת מלחיץ, אך אין סיבה להתמרמר על המצב, אלא להביט על חצי הכוס המלאה. מבקשים סיבה לחייך? קחו בחשבון שתזכו להזמין רק אנשים שבאמת רוצים, שתוכלו להוציא הרבה יותר ועדיין לחסוך בעלויות, לפצל בין החופה למסיבה ובכך לייצר אירוע הרבה יותר מיוחד, ובעקבות ההנחיות ניתן להתמקד בחתונה  מתחת לכיפת השמיים ואפילו לגלות יצירתיות: להתחתן בבריכה, במעיין או פשוט בחצר הביתית. המון מזל טוב!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך