טרגדיה: צעיר אשדודי נפטר מהקורונה – אביו ודודו נפטרו מהנגיף לפני חודש

אבל בקהילה החסידית באשדוד, דוד אוברלנדר בן ה- 38 נפטר מהקורונה, לאחר שהיה מאושפז כחודשיים. אביו ודודו נפטרו בחודשיים האחרונים גם כן מהנגיף, בני משפחתו מציינים שאף אחד מהם לא סבל ממחלות רקע
להבה מנר

שלושים יום לאחר פטירת אביו מהקורונה, נפטר היום רפאל דוד בן משה יוסף אוברלנדר זצ"ל, חסיד בעלזא תושב אשודד, לאחר שחלה בנגיף הקורונה, כשהוא בגיל 38 בלבד.

לפני כחודשיים הוא אושפז בבית החולים אסותא באשדוד במשך כחודש במצב קשה מצבו התדרדר והוא הורדם והנושם, לפני כחודש פונה לאיכילוב וחובר למכונת האקמו, שם כל מאמצי הרופאים על בתוהו – ובצהרים הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

לפני כחודש נפטר אביו הרה"ח רבי משה יוסף אוברלנדר ז"ל מגדולי עסקני חסידות בעלזא בגיל 60, לאחר שחלה בנגיף הקורונה. אחיו ובנו היו מאושפזים אף הם במצב קשה בבית החולים, היום נודע הבשורה המרה על פטירתו בנו.

בחסידות בעלזא פורסמה אתמול מודעה מטעם דייני החסידות שקוראים לציבור החולים שלא לבוא לבתי הכנסת ולשמור על הכללים של משרד הבריאות.

על פי האתר החרדי 'אקטואליק' רעייתו של המנוח הצעיר פרסמה אתמול את הסטטוס הכואב הזה:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך