הלם באשדוד. סמי שמואל רואס הלך לעולמו

אחד האנשים המוכרים בעיר, אוהד מ.ס אשדוד שנים רבות, הלך לעולמו בגיל 69, אתמול בלילה, לאחר שחלה בקורונה. מכריו מספרים על איש אהוב מאוד. בקבוצה ספדו את סמי: "בצער רב אנו נפרדים היום מחבר ואוהד יקר סמי שמואל רואס שגדל בבית שכולו כדורגל".
הלם בעיר אשדוד. סמי שמואל רואס, הלך הלילה לעולמו, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומשהו התדרדר. המדובר באחד האנשים המוכרים והאהובים בעיר, שהיה ידוע באהדתו למ.ס אשדוד, לא החמיץ כמעט משחק והיה מגיע לאימונים רבים. הלוויתו התקיימה היום באשדוד.
בקבוצה ספדו לו והשחקנים עלו עם סרט לזכרו. "בצער רב אנו נפרדים היום מחבר ואוהד יקר סמי שמואל רואס שגדל בבית שכולו כדורגל. אביו היה ממקימי בית״ר אשדוד וסמי המשיך את אביו ותרם מזמנו לכדורגל בעיר. עם הקמתה של מ.ס אשדוד בחר להיות אוהד של הקבוצה ולימים הפך להיות אוהד מספר אחד, סמי ליווה את הקבוצה בכל משחקיה ויחסר לנו ביציע יהי זכרו ברוך".

אחד ממכריו אמר: "המדובר באדם טוב. אין אחד שלא אהב את סמי. כמה הוא אהב את קבוצת הכדורגל. הבת ריקי:  "בכל מקום הכירו אותו. אבא היה אדם בריא. אחרי שמצבו החמיר, החלטנו לאשפז אותו ובסוף התברר שהוא חולה בקרונה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך