הלך הבית. אשדוד נוצחה 2:0 על ידי בית"ר וסיימה אחרונה בשלב הבתים בגביע הטוטו

מ.ס אשדוד החמיצה הזדמנות לסיים ראשונה את שלב הבתים. ניצחון בייתי על בית"ר ירושלים והיא הייתה ראשונה. אבל היא נוצחה 2:0 וסיימה אחרונה....
יחזקאל גבוה מעל ההגנה של בית"ר. (צילום: טל אקוקה).

לפני המשחק עסקו במ.ס אשדוד בחישובים מה צריך לקרות בכדי לזכות בראשות הבית בגביע הטוטו ואולי איך להגיע אפילו לגמר מול מכבי ת"א. עשו כל מיני חישובים שונים. דבר אחד היה חשוב לפני הכל, לנצח בבית את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו. בסוף היא נוצחה 2:0, החמיצה הזדמנות לנצח ולסיים ראשונה במשחק מול בית"ר שהייתה שווה לה…וסיימה בסוף אחרונה את שלב הבתים.

כבר בדקה ה-2 חנן ממן האורח הגיע למצב של שער בטוח והחמיץ מקרוב שער יתרון לבית"ר ירושלים. אשדוד מצידה סיכנה את השער של בית"ר (10) בבעיטה של כנעאן, שעברה מעל המשקוף.

אחרי התיקו בהחמצות היה זה כנראה הזמן של בית"ר לכבוש (17). שער קבוצתי של נגיעה בכדור. חנן ממן ניצל איבוד כדור של הגנת אשדוד ושלח כדור לרחבה, שלומי אזולאלי, הירושלמי לא האשדודי, המשיך בנגיעה ועידן ורד בעט פנימה 0:1. שער של כדורגל. אשדוד לא הזכירה ברגעים האלה את המשחק במחצית השנייה מול בני יהודה, אבל מוחמד כנעאן במבצע אישי (30) הגיע למצב בעיטה ברחבה ואיתמר ניצן עצר את הכדור.

בחלק האחרון של המחצית השתלטה אשדוד על המשחק וניסתה לכבוש. היא התקרבה יותר ויותר לשער של בית"ר ירושלים. בדקה ה-44 הוכשל אזולאי כמעט על קו ה-16. אזולאי בעט בעצמו את המצב המסוכן והכדור החזק פגע בשגיב יחזקאל שמנע אולי שיוויון. המחצית לא נגמרה בשיוויון אלא ביתרון קטן של 0:1 לבית"ר ירושלים.

אזולאי מול ביטון. (טל אקוקה).

עם פתיחת המחצית השנייה (52) אשדוד הייתה חייבת לכבוש. שגיב יחזקאל עבר ברחבה מצוין הוציא רוחב לזוהר סזנו שיכול היה, צריך היה לכבוש ובמקום זאת בעט לפינה הרחוקה שם עמד מופתע איתמר ניצו שהדף שער בטוח. אשדוד פתחה בכל הכח. משפתי מנע מרוטמן (64) לעשות את ה-0:2 ולסגור סיפור. אשדוד הייתה ראויה לפנדל (67) לאחר עבירה כפולה על שגיב יחזקאל, אבל לא קיבלה (אין VAR בגביע הטוטו וחבל שכך).

המחצית השנייה הייתה של אשדוד עם מתפרצות מסוכנות של ירושלים, שהבליטו את הצורך בקשר אחורי שידע להיות שם ולעצור בעתיד התקפות כאלה במהלך העונה. וכשלא כובשים סופגים. בית"ר בהתקפה מתפרצת מצאה את האלסנבק שהשאיר קטנה לבית"ר שעשה מזה 0:2. חמזה מאוסי (82) החמיץ עוד שער מול איתמר ניצן שהדף ובית"ר מצידה החמיצה פעמיים. פעם אחת התקפה שאחרי (83) שער מרגלי פדידה בפעם השנייה בבעיטה של קונסטנטין מהאוויר (87) שפגע בקורה, עבר על הקו ולא נכנס. בסוף זה נגמר כשבית"ר ראשונה ואשדוד אחרונה.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (סזנו, 46), ברדע (אוואני, 46), סבטקוביץ', קמהאני, גורדנה, אלאבי, אזולאי, כנעאן (דהן, 62), יחזקאל (מואסי, 75), דוד (הרוש, 67).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך