קניות

שואב האבק שלכם התקלקל? השערות של החתול והכלב מתחילות להצטבר על השטיח? אין ברירה, חייבים להתגייס כספית לקראת שואב האבק הבא
צילום:freepik

הבשורות הטובות הן שכמו בתחומים רבים של מוצרי חשמל, גם כאן יש קפיצות מדרגה מעניינות בשנים האחרונות, והן מאפשרות התאמה אישית מצוינת לצרכיכם. מה מציע שוק שואבי האבק בימינו ואיך לבחור את המכשיר הנכון? על כך במאמר שלפניכם.

דברים שאסור להתפשר עליהם
לדוגמא  באתר המסיבה שלי ,יש הרבה מאוד סוגים של שואבי אבק, בעלי נפחים ועוצמות שונות, טכנולוגיות ומשקלים, אפשרויות ניוד ואביזרים נלווים, אולם בכל בחירה שתעשו חשוב להקפיד על כמה היבטים בסיסיים. ראשית, לכו על שואב שמגיע עם תקופת אחריות כמה שיותר ארוכה ומקיפה, כאשר התקופות בדרך כלל לא יורדות משניים עשר חודשים, ולא עולות על שלושים ושישה חודשים.

בתוך כך, תמיד עדיף לקנות מוצר של מוצג מוכר ומוערך, ויש לכך מספר סיבות עיקריות. ראשית, שואבי אבק הם מכשירים חשמליים שצריכים להתמודד עם עומסים בלתי מבוטלים (תלוי כמובן ברמת הלכלוך שמייצרים בני המשפחה ההולכים על שתיים וארבע אצלכם בבית, וכן בהרגלי הניקיון שלכם). לכן, מוצר של חברה מוכרת, מוערכת ואמינה יחזיק יותר זמן מעמד בסבירות גבוהה, ללא תקלות בלתי רצויות. כמו כן, אם הולכים על מותג נחשב, מגדילים את הסיכוי שבעת תקלה או תחזוקה שוטפת תוכלו למצוא בקלות את האביזרים הנחוצים, בלי להמתין שבועות עד הגעת החלק לארץ ובלי להיות תלויים בגחמות של ספק אחד ויחיד. יחד עם זאת מבחינת העלויות, כמו בכל תחום שואבים של מותגים מוכרים נוטים לעלות יותר.

 

קניות של שואב שמתאים לכם
מבחינת בחירה בין סוגי השואבים בשוק, הדבר תלוי קודם כל בבית ובצרכים שלכם. כך למשל, אם יש לכם בית יחסית גדול שנוטה לצבור הרבה לכלוך, ייתכן שמתאים לכם שואב מסוג יבש-רטוב. מדובר ששואב שבהחלט יכול להתמודד עם לכלוך רב בזכות המיכל הגדול שלו, ובנוסף גם מתמודד היטב עם שאיבת מים כך שהוא יכול להשתלב מצוין עם שטיפה של השטיח בסלון. לעומת זאת, מרבית האנשים עושים קניות של שואב אבק נגרר, שיחסית לשואב היבש-רטוב יותר קל לתפעול ופחות מרעיש. הוא יכול להגיע בקלות עם הצינור למגוון מקומות ואפשר לנקות איתו למעשה כל משטח ופריט טקסטיל שיש לכם בבית. ואם כבר דיברנו על נוחות התפעול, אי אפשר שלא להתייחס לשואבים האלחוטיים.

קניות של שואב אלחוטי
יש אנשים שפשוט לא רוצים את הכבל שנגרר אחריהם לכל מקום ושצריך להיזהר עליו. עבורם, קניות של שואבי אבק אלחוטיים הן כנראה הטובות ביותר. שואבים אלו יכולים בהחלט לעשות את העבודה מבחינת העוצמה ומבחינת זמן הפעולה על הסוללה, בהנחה שהם מגיעים מיצרנית אמינה. כמובן, אם מדובר בחדר או משרד שבכלל אין בו נקודת חיבור לחשמל, הרי שקניית שואב אבק אלחוטי היא צעד מתבקש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך