מנכ"ל אסותא: "רק סגר בחגים ופתיחת שנת הלימודים ימנעו גל נוסף"

ד"ר ברנבוים: חזינו כולנו איך פתיחה מהירה מדי של מוסדות החינוך הביאה לגדילה משמעותית במספר הנדבקים. נתונים אלו מקדמים מסקנה אחת ברורה ואחראית: כבר כעת להורות על סגר סביב ימי החגים ודחיית פתיחתה המלאה של שנת הלימודים.
ד"ר ארז ברנבוים.

אל"מ במיל, ד"ר ארז ברנבוים קצין רפואה ראשי לשעבר של חיל האוויר מנכל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד מזהיר הבוקר, ראשון, מפני גל הדבקה נוסף בעוד כחודש. על פי ד"ר ברנבוים: מי שלא רוצה התפרצות נוספת שיורה על סגר בחגים וידחה את הפתיחה המלאה של שנת הלימודים עד לאחר החגים.

ד"ר בירנבוים: "בכל הקשור לנגיף הקורונה, המפתח הוא קצב ההדבקה. אנו יודעים שמקור ההדבקות הגדול ביותר הוא הבית כמו גם ייתר ההתקהלויות והמקומות הסגורים ושהאוכלוסייה המבוגרת יותר עמידה לווירוס פחות. בנוסף, חזינו כולנו איך פתיחה מהירה מדי של מוסדות החינוך הביאה לגדילה משמעותית במספר הנדבקים. נתונים אלו מקדמים מסקנה אחת ברורה ואחראית: כבר כעת להורות על סגר סביב ימי החגים ודחיית פתיחתה המלאה של שנת הלימודים. ללא החלטות אלו נחזה כולנו בזינוק במספר חולי הקורונה בעוד כחודש".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך