מכבי אשדוד: דולב דראפיץ' חתם לשנתיים. מונה עוזר מאמן חדש

הקבוצה הודיעה על החתמתו של דולב דראפיץ' לשתי עונות ושל אופיר וקנין לעוזר המאמן של עופר רחימי. החתמת וקנין מלמד על סוף דרכו בקבוצה של עמית תמיר, שבאשדוד רצו שיקבל את תפקיד עוזר המאמן.
דולב דראפיץ'. (צילום: מנהלתליגת העל)

שתי החתמות במכבי במכבי אשדוד. שחקן נוסף צורף לקבוצה ועוזר מונה לעופר רחימי.

דולב דראפיץ' הגארד בן ה-27, שמתנשא לגובה 1.91 מ', ממשיך בקבוצה וחתם ל-2 עונות. דראפיץ', בנו של מאמן הכדורגל ושחקן העבר סלובודאן, החל את דרכו בכלל כקשר אחורי במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק, אבל מהר מאוד עבר לכדורסל וגדל במחלקת הנוער של אליצור נתניה. הוא שיחק את שלוש עונותיו הראשונות בבוגרים במדי ברק נתניה ולאחר מכן עבר לעונות בודדות במכבי הוד השרון והפועל רמת גן/גבעתיים מהליגה הלאומית.

בקיץ 2016 עבר למכבי רחובות ושיחק בה שנתיים יפות בליגה הלאומית ובשתי העונות האחרונות שיחק בהפועל עפולה, בשורותיה קלע 10.4 נקודות ו-7.9 נקודות למשחק בעונה החולפת. בשנה שעברה הצטרף לקראת סוף העונה לאשדוד, ועתה כאמור ימשיך. כמו כן, דראפיץ' נמנה בעבר על נבחרות ישראל הצעירות והיה שותף לעלייתה של נבחרת העתודה לדרג א' בקיץ 2012.

לא ימשיך. תמיר.

ההחתמה השנייה היא של אופיר וקנין, שיהיה עוזרו של עופר רחימי. וקנין היה עוזר המאמן בהפועל באר שבע אצל רמי הדר. כעת הוא חתם לעונה כעוזר המאמן של רחימי. הדבר מלמד כי עמית תמיר, שהיה מעומד לתפקיד, ואימן את הקבוצה בסוף העונה לאחר עזיבת בראד גרינברג בגלל הקורונה, לא ימשיך בתפקיד כפי שרצתה הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך