אשדוד תארח בראשון את בית"ר י-ם בקרב על המקום הראשון בבית

במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. ניצחון של אשדוד (19.30, איצטדיון הי"א) והיא תסיים ראשונה בבית. רועי גורדנה ושלומי אזולאי יחזור להרכב. בני יהודה מנסה לצרף את יואב ג'ראפי.

במ.ס אשדוד עשו אתמול חישובים כיצד ניתן יהיה לסיים בראש הבית ואולי להגיע אפילו למשחק הגמר בגביע הטוטו. לפני שזה יקרה אשדוד חייבת לנצח ביום ראשון (19.30, איצטדיון הי"א) את בית"ר ירושלים, במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של גביע הטוטו, לסיים בראש הבית, ואז לחכות ליתר התוצאות של שאר הבתים, כולל המשחק הפועל ת"א בני יהודה מהבית של אשדוד. הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר מכל הבתים תשחק מול מכבי ת"א בגמר. היתר ילכו למשחקי הדירוג.

המאמן רן בן שמעון: "המשחק נגד בית״ר הוא משחק נוסף בהכנה לעונה הקרובה , שבו נרצה לראות שיפור אבל בעיקר המשכיות ליכולת שהצגנו במשחק האחרון , יש בקבוצה כשרון והעונה נרצה בנוסף לגלות יציבות והשקעה לאורך זמן״.

כמו שזה נראה שלומי אזולאי ורועי גורנדה, שעלו מהספסל מול בני יהודה, בניצחון הגדול 1:5, יפתחו בהרכב. נראה כי הבלם מאוגנדה, טימותי אוואני ימשיך לקבל מנוחה וניר ברדע יישחק לצידו של ננאד סטויקוביץ' הסרבי.

ניר ברדע: "עומד לפנינו משחק חשוב וקשה. בית"ר קבוצה טובה ,יחד עם זאת אנחנו מאמינים בעצמנו משתדלים ועובדים קשה מאוד לשחק כדורגל טוב ואיכותי. חשוב לנו מאוד להשיג את הכרטיס לרבע גמר ונעשה את המקסימום לעשות זאת ולשמר רצף נצחונות".

יואב ג'ראפי שוערה של הקבוצה, שחזר להתאמן איתה, עשוי להגיע לבני יהודה. על פי פרסומים היא פנתה אליו בכדי שיצטרף. ג'ראפי עצמו מעדיף שלא לדבר על העניין ומחכה להתפתחויות. כרגע כאמור הכל פתוח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך