"בסופו של דבר זו פרנסה. אני לא כועס על גרינברג"

ארמונד אסולין, יו"ר מכבי אשדוד שירדה ליגה, הגיב לחתימתו של המאמן היוצא בראד גרינברג, שגם לו חלק בירידה, בנס ציונה. כזכור גרינברג קיבל הצעה להחזיר את אשדוד לליגת העל וסירב. אסולין: " למדתי שאלה כללי המשחק וכל אחד עושה את החשבון האישי שלו. אין עניין של מעורבות, אין עניין של קהילה. יש רק ענין של כסף". המאמן עופר רחימי בשיחות סגורות: "יש רק אופציה אחת – לחזור לליגת העל". כמו שזה נראה כרגע, עמית תמיר לא ישמש עוזרו
גרינברג ואסולין בימים אחרים

ידיעה באתרי הספורט סיפרה על החתמתו של בראד גרינברג בנס ציונה כמאמן. במכבי אשדוד ראו גם הם את הידיעה, אבל לא אמרו דבר עד כה. ולמה שיגידו? מהסיבה הפשוטה, למי ששכח גרינברג אימן את אשדוד בעונה שעברה, במשבר הקורונה הוא עזב ולא חזר. הקבוצה ירדה במחזורים שנותרו עם עמית תמיר שהחליפו, אבל גם לגרינברג יש חלק לא קטן בירידה. במכבי אשדוד הציעו לו להעלות חזרה את הקבוצה, אבל הבינו שהוא לא רוצה לאמן בליגה השנייה. היה ברור שיחתום בליגת העל. החתימה בנס ציונה רק אישרה זאת.

היו"ר ארמונד אסולין שהעביר את ההצעה לגרינברג לא התרגש מהחתימה, אבל התייחס אליה לבקשתנו

ארמונד מה את אומר על גרינברג? חתם בנס ציונה

"מאחל לו בהצלחה. הוא מאמן ראוי מצוין"

לא נפגעת מזה שהוא הלך לשם ולא בא אליכם?

"זה פרנסה. בסוף זה פרנסה של אנשים. כל אחד רוצה להתפרנס. לליגה השנייה הוא לא רצה לבוא. זה לא מפריע לי שהוא מאמן בליגת העל".

אבל בכל זאת, הרי גם לו יש  איזו אחריות לירידה

"יש לו אחריות לירידה. אבל עוד פעם, אלה פני הדברים. הצעתי לו הצעה והוא לא קיבל. אין בכח שיבושם לו בנס ציונה. למדתי שאלה כללי המשחק וכל אחד עושה את החשבון האישי שלו. אין עניין של מעורבות, אין עניין של קהילה. יש רק ענין של כסף. כל אחד מנסה למכסם את התנאים שלו".

רחימי. (צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל).

המאמן עופר רחימי מחפש שחקנים וכבר הועברו הצעות לשחקנים ישראלים וזרים, שהמכסה היא שני זרים העונה. גורם בקבוצה אמר בעניין: "מסתבר כי בליגה לאומית צריך עצבים של ברזל. השחקנים והסוכנים מקשיחים עמדות. חוזים עם מחירים בשמיים וכולם רוצים חוזה לשנתיים. נזרקים סכומים חסרי פרופורציות".

בקבוצה רוצים לעלות ליגה. זה ברור. בשיחות סגורות עם המאמן עופר רחימי הועבר לו המסר כי מקום שני ייחשב כישלון. רחימי בעצמו אמר באותן שיחות : "יש רק אופציה אחת מבחינתי, לחזור לליגת העל. אין אופציה אחרת". כמו שזה נראה יהיו שתי עולות בעונה הקרובה, אבל יש מספר קבוצות מלבד אשדוד שרוצות לעלות ביניהן, קריית אתא, ר"ג אשקלון.

עוד בעניין המאמן המאמן עופר רחימי, הרי שהוא מחפש עוזר. בקבוצה לא מכתיבים לו את זהות העוזר, אבל הציעו את עמית תמיר שנשאר עם הקבוצה לאחר החזרה מפגרת הקורונה. כמו שזה נראה כרגע, רחימי ירצה ככל הנראה להביא מישהו משלו. מאחר ומדובר במשרת אמון, הרי שבאשדוד לא ייכפו, כמו שאמרנו, על רחימי, עוזר שלא ירצה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך