התקשורת בארה”ב משבחת את קינדה: "התחיל את הפרק שלו ב-MLS בצורה מבריקה"

בתקשורת האמריקאית שיבחו את הגישה והיכולת של קינדה אקס מ.ס אשדוד ושחקנה של קנזס סיטי: "היה מאוד קל להבין אם הוא היה זקוק לזמן בכדי להתאקלם ולהשתלב, אבל הפרק שלו ב-MLS החל בצורה מבריקה. העתיד ורוד"
גדי קינדה.

התקשורת האמריקאית ממשיכה לשבח את גדי קינדה, אקס מ.ס אשדוד, ש”התחיל את הפרק שלו ב-MLS (ליגת הכדורגל של ארה"ב – מ.ס) בצורה מבריקה”, כפי שמפרסמים שם. כזכור, הקשר עזב את הארץ בחודש ינואר האחרון והצטרף לספורטינג קנזס סיטי, במדיה הוא כבש שני שערים והוסיף שני בישולים בשבעה משחקים.

“היה קל מאוד להבין אם קינדה היה זקוק לפרק זמן משמעותי בכדי להתאקלם ולהשתלב”, כתבו בארצות הברית. “הוא הצטרף לקבוצה בינואר לאחר שבילה את כל חייו הבוגרים בישראל. האנגלית שלו הייתה מוגבלת. השינוי התרבותי היה דרסטי. ואז הגיעה אחת ההתפתחויות המהפכניות ביותר בהיסטוריה המודרנית – מגיפת הקורונה. אך שום דבר מזה לא מנע מקינדה ליהנות מהתחלה מופלאה”.

עוד נכתב כי “קינדה היה פשוט מעולה בשלבים המוקדמים של העונה. הוא השחקן הראשון בתולדות הליגה שנכנס לנבחרת המחזור בשני משחקי הבכורה שלו, תוך כדי הצגת יכולת טובה בשני הצדדים של המגרש. הוא גם הפך לשחקן הרביעי בתולדות קנזס שכבש בשני משחקיו הראשונים. הוא אחד משני שחקני קנזס בלבד – לצד אלן פולידו – שיש לו לפחות שני שערים ושני אסיסטים ב-2020. שבע ההופעות הראשונות שלו במדי קנזס הן אינדיקציה לכך שהוא עומד להיות משמעותי מאוד עבור קנזס בעתיד הקרוב”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך