אימון ראשון לג'ראפי במ.ס אשדוד. בני יהודה מתעניינת

כזכור מ.ס אשדוד ביקשה שיחזור להתאמן לאחר שהפועל ת"א, לא שילמה עבורו את הכסף ושיחררה אותו להפועל חדרה. הבלם אוואני מתאמן וכנראה יהיה כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים במחזור השלישי בגביע הטוטו, ביום ראשון. פהאד באיו החלוץ מאוגנדה, הגיע לארץ ונמצא בבידוד.

שחקן חדש-ישן הופיע היום, חמישי, באימון מ.ס אשדוד, השוער יואב ג'ראפי.

כזכור ג'ראפי לא הורשה להתאמן עם הפועל חדרה, אליה הגיע מהפועל ת"א ששיחררה אותו, לאחר שמ.ס אשדוד לא הרשתה לו לעשות כן בגלל שת"א לא העבירה את הכסף עבורו לאשדוד. בשלב הזה הוא מתאמן בלבד וצפויות התפתחויות בעניין, לכאן או לכאן. שמה שלבני יהודה עלה כמועמדת להתימו.

הבלם טימותי אוואני ערך אתמול אימון מלא עם הקבוצה והוא נראה כשיר. ככל הנראה הוא יוכל לשחק ביום ראשון מול בית"ר ירושלים, באשדוד, במסגרת המחזור ה-3 בגביע הטוטו.

מי שהגיע לארץ הוא בן ארצו, החלוץ פהאד באיו, אבל הוא כרגע נמצא בבידוד על פי הוראות משרד הבריאות ואמור להצטרף לקבוצה בצורה רשמית בעוד כ-10 ימים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך