העליון קיצר את עונשו של יצחק אספה לשלוש שנות מאסר

בית המשפט קבע כי עונשו של הכדורגלן יצחק אספה, שדרס את הנער ארי נשר בתל אביב יקוצר בשנה וחצי. השופטים נימקו את החלטתם בכך שעונש המאסר חורג באופן קיצוני מעונשים שנגזרו במקרים דומים.
יצחק אספה.

בית המשפט העליון קבע היום, רביעי, כי יש להפחית מעונש המאסר בפועל שנגזר על יצחק אספה, שהורשע בהפקרתו של הנער ארי נשר לאחר שנפגע ונהרג בתאונת דרכים בתל אביב. בית המשפט קבע כי עונש המאסר יקוצר לשלוש שנים בפועל, וזאת במקום ארבע שנות מאסר וחצי שנגזרו עליו בבית המשפט המחוזי.

העליון נימק את החלטתו בכך שעונש המאסר שנגזר על אספה חורג באופן קיצוני מעונשים שנגזרו במקרים דומים ואף קרוב לענישה במקרים שבהם הנהגים הורשעו גם באחריות למוות של נפגעים בתאונת דרכים. בפסק הדין צויין עוד כי משפחתו של ארי נשר "נותרה עם חלל עצום שהשאיר אחריו בנם שכל עתידו היה לפני, אולם, צויין כי "התאונה נגרמה שלא באשמתו של אספה, שנקלע אליה בעל כורחו והיא הסיטה גם את חייו ואת חיי משפחתו ממסלולם. מעשיו הם ללא ספק חמורים; ואולם אין מקום להשוות את עונשו של אספה לעונשם של נהגים שנוסף על הפקרה נמצאו אחראים גם לגרימת התאונה ולמות הנפגעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך