אל אל אל אל יחזקאל. 1:5 לאשדוד מול בני יהודה בגביע הטוטו עם רביעייה של יחזקאל

מ.ס אשדוד חיפשה ניצחון בכורה רשמי ראשון. היא השיגה אותו עם חמישיה בעיקר הודות לשגיב יחזקאל שכבש רביעייה מול בני יהודה בבלומפילד, במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בגביע הטוטו, כולם במחצית השנייה. בסיום בני יהודה 1 - אשדוד (יחזקאל 3) 4.
(צילוים: טל אקוקה)

גביע הטוטו או לא גביע הטוטו, מ.ס אשדוד ובני יהודה שנפגשו בבלומפילד במסגרת המחזור השני של שלב הבתים במפעל, חיפשו ניצחון ראשון. שתיהן נוצחו במחזור הקודם ויש משהו בניצחון בכורה לקראת העונה הקרבה. שתיים רצו ואחד לקח. שגיב יחזקאל עם רביעייה, כולם במחצית השנייה, ניצח את המשחק לאשדוד – 1:5.

אחרי 4 דקות של כדורגל עלתה בני יהודה ליתרון. הבלם סבטוקביץ' איבד כדור ובני יהודה ניצלה את זה לשער מרגלי רועי בן שמעון, החלוץ הצעיר – 0:1 למארחים. בדקה ה-17 נגיעת יד של מגן בני יהודה ברחבה, לא זכתה להתייחסות השופט שניר לוי. דקה אח"כ אשדוד יכולה הייתה להשוות, אבל יחזקאל החמיץ מקרוב (רמז…לא יחמיץ יותר. חכו להמשך).  דקה לסיום המחצית אלאבי ניסה את כוחו מ-20 מטרים לכיוון שער בני יהודה, אבל הכדור נעצר אצל ניראון שוער בני יהודה. בסיכום, מחצית בינונית עם יתרון בן שער אחד לבני יהודה.

השוער רועי משפתי בהרחקת כדור טובה.

אשדוד הכניסה 3 שחקנים במחצית השנייה במטרה לכבוש. רועי גורדנה, שלומי אזולאי ואדג'י הייפורד. זה כמעט צלח דווקא מצידו של המגן טום בן זקן שבעט כדור חופשי בדקה ה-50 מכעשרים מטרים למשקוף שער בני יהודה. אשדוד המשיכה בלחץ וזה הגיע 4 דקות אח"כ. ואז החל "הקונצרטו" לכדור וחלוץ של שגיב יחזקאל. סמואל אלאבי בכדור מצוין השאיר את יחזקאל מול ניראון, והפעם הוא לא החמיץ, הקפיץ מעליו והשווה ל-1:1. שער רשמי ראשון של אשדוד בעונה החדשה.

אשדוד עם השינויים שביצעה שלטה במחצית השנייה וחיפשה הכרעה. בדקה ה-72 היא גם כבשה, עם השער היפה במשחק, ויפה בלי קשר לכל משחק. שלומי אזולאי מצא בכדור אומן את שגיב יחזקאל שכבש את השני שלו ושל אשדוד. 1:2 מוצדק לאשדוד. בדקה ה-75 חיפה סבטקוביץ' על הטעות בשער הראשון. סזנו איבד כדור לבן שמעון כובשהשער לבני יהודה, שדהר לשער אשדוד וסבטקוביץ' גלש מצוין ומנע שיוויון.

אבל זה היה היום של אל אל יחזקאל. בעצם נוסיף עוד אל. אל אל אל יחזקאל. בדקה ה-75 הוא כבש את השלישי שלו, שהיה גם השלישי של אשדוד בכדי לקבוע 1:3. שלומי אזולאי הוסיף שער בדקה ה-85 לאחר שאלאבי חטף כדור מהגנת בני יהודה – 1:4 . רגע אמרנו אל אל אל יחזקאל? סליחה תוסיפו אחד. בדקה ה-90 יחזקאל כבש את הרביעי שלו במשחק ואת החמישי של אשדוד. ניצחון ענק לאשדוד ותבוסה לבני יהודה 1:5.

טעות במחצית הראשונה, תיקון בשנייה. הבלם הזר סבטקוביץ'.

מ.ס אשדוד: משפתי, בן זקן (סזנו, 62), ברדע, סבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל (גורדנה, 46), בילו (אזולאי, 46), כנעאן, אלאבי, יחזקאל, דוד (הייפורד,  46 – נפצע, מואסי, 72)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך