החשיבות העצומה של קידום אתרים

המטרה של כל עסק, ללא קשר לתחום העיסוק שלו, היא לבצע שיווק נרחב, להגדיל את המכירות, לנהל נכון את העסק וכך להגיע גם לרווחים.

הדרכים כדי להגיע למצב זה הן אינדיבידואליות, אך פעולה אחת בסיסית ומוצלחת שחשוב מאד שכל אחד מהעסקים יבצע היא קידום אתרים אורגני.

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא הדרך בה העסק ופעילותו נחשפים בפני הקהל הרחב, כדי שהקהל יכיר את הפריטים שהם מייצרים, מייבאים או משווקים. הנחת היסוד היא שלקוחות פוטנציאלים שאינם מכירים את המוצר, גם לא ירכשו אותו ולכן יש לעשות כל שניתן כדי שהם יקבלו עליו מידע. הפעולות הללו מתבצעות באמצעות קידום אורגני.

הכנת אתר האינטרנט לצורך קידום אורגני

השלב הראשוני הוא לבנות אתר אינטרנט איכותי המכיל מידע מקיף בקטגוריות שונות, מאמרים בטיב מעולה, המעניקים מידע על ההתנהלות של החברה, על שירותיה ועל מוצריה באופן רוחבי, ענייני ומעמיק.

מנועי החיפוש באינטרנט

האלגוריתם של מנועי החיפוש באינטרנט ובמיוחד זה של גוגל, בוחן באופן אוטומטי ותמידי את הפעילות בכל אחד מהאתרים. קיימים כמה פרמטרים שמעלים את ערכו המקצועי של כל אתר ספציפי ופרמטרים אחרים שמורידים את ערכו. המטרה של כל אתר היא להגיע למקום הראשון ברשימה הקשורה לתחום העיסוק שלו, או לאחד מהמקומות הראשונים.

כדי להגיע לדירוג זה, משביחים את האתר, מבצעים אופטימיזציה שוטפת לאתר ומוסיפים תכנים איכותיים שמעלים את טיבו של האתר. לאור פעולות קידום אתרים שמתבצעות על ידי Trumedia, עם הזמן מיקומו של האתר עולה מעלה עד שהוא מגיע למקום הראשון. פרק הזמן עד ההגעה ליעד הוא משתנה, זה יכול להיות ימים בודדים, חודש ואפילו שנה וזאת לאור הפעילות של המתחרים העוסקים בתחום עיסוק זהה והחוזק של האתרים שלהם.

היתרון של המקום הראשון במנוע החיפוש הוא אדיר, כיוון שכל מי שמחפש מוצר ספציפי כמו לדוגמה קופסאות אחסון למטבח, ייכנס לאתר הראשון המופיע בראש הרשימה, שם הוא יראה כמה וכמה אופציות של קופסאות. כשמדובר באתר איכותי התמונות הן ברורות, המבצעים אטרקטיביים ושירות המשלוחים הוא מהיום למחר, מכאן ועד שליפת כרטיס האשראי הדרך היא מהירה.

חשיבותו של קידום האתרים

קידום האתרים מבטא ומבצע הלכה למעשה את האסטרטגיה העסקית בתוואי שנקבע על ידי החברה. חלק מהחשיבה כולל שימוש בקישורים המופיעים הן באתר עצמו והן באתרים אחרים ומוביל לאתר הרצוי. כשהלקוח מגיע דרך הקישור לאתר המבוקש הוא רואה מידע רב שאותו חיפש ולכן קיימת סבירות גבוהה שישהה זמן רב בתוך האתר, יצלול פנימה וישאב לעצמו את כל הנתונים שחיפש. מעבר לכך, הוא גם ימשיך לבקר באתר זה גם בעתיד.

קידום אתרים מתבצע בכל עסק כולל בחנויות איקומורס אינטרנטיות שמציעות ללקוחות שפע של מוצרים במגוון תחומים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך