5 מתנות שתוכלו להזמין לאשדוד

המון מתנות מחכות לכם בחנות המתנות כשאתם הולכים לבחור אחת כזאת, ורק כשאתם יודעים בדיוק מה לקנות אין לכם התלבטויות.
תמונה:freepik

מה קורה כשאתם לא יודעים מה מתאים לאירוע או לאנשים שלהם אתם מנסים להעניק רגע קטן של שמחה? יש לא מעט רעיונות שיכולים להתאים למתנה והם מעולים לכל מטרה ולכל הזדמנות, וגם לבעלי תקציב מוגבל.

חולצות מודפסות

חולצות מודפסות הן בין המתנות הכי אהובות על אנשים פשוט משום שהן מאפשרות לומר הכל במהירות ובצורה מדויקת, ומשום שהן נשארות אתך והולכות לכל מקום שאליו אתה מגיע. זה אומר שהתמונה היפה או האמירה המיוחדת, או הבדיחה הפרטית של החבר'ה או כל מה שתחשבו להדפיס עליה יגיע לכל מקום. מישהו נוסף יתרגש או יצחק מזה וזה נהדר, זאת מתנה שבאמת הולכת לכל מקום.

דובים ענקיים למתנה

חשבתם פעם איזה כיף זה להתכרבל על בובות הפרווה הענקיות האלה שמוצבות בחדר? לא סתם יש להם מקום בכל סרט ובכל חגיגה אמיתית שבה רוצים להפתיע את זה שחוגגים לו. בובה כזאת היא נהדרת גם לילדים וגם למבוגרים וכשמלבישים אותה בחולצה מודפסת עם תמונה מצחיקה או כובע כזה הדובון הופך לגמרי אישי. תהיו מקוריים ותמצאו את דובים ענקיים למתנה ששווה לתת ולשלוח עד אשדוד לכל מי שצריך לקבל אותם.

ספלים וכלי מטבח

ספלים וכלי מטבח מעוטרים ומודפסים הם דווקא מתנה אישית מאוד. אם ראיתם אדם שנקשר מאוד לספל הקפה שלו שמישהי נתנה לו פעם מאהבה בוודאי תבינו למה זה ככה. אתם יכולים לכתוב משהו אישי לאבא או אמא, סבתא או סבא, ולחברים הכי טובים שיש. קערית קורנפלקס או צלחת אישית שיוציאו בבוקר או בערב יזכירו להם תמיד מי נתן את המתנה וזה בוודאי יהי זיכרון נעים.

תיקים לכל מקום

תיקים יפים גם כשהם בדגם הכי פשוט ולא מורכב, כשמדפיסים עליהם מיתוג אישי או שם פרטי או תמונה, או סתם כשהם מעוצבים בצורה נוחה מאוד ומשמשים אותנו בדיוק למטרה. תיקי ספורט לחדר הכושר או לבריכה, לחוג יוגה או לכל פעילות אחרת יכולים להיות בדיוק מה שאנשים רוצים לקבל מכם במתנה. כדאי לחשוב על זה ולהתאים את התיק הנכון לכל אדם. יש דגמים שמתאימים לגברים ולנשים או לשניהם יחד וכל מה שנותר לכם זה להתאים את התיק למטרה.

ציוד ספורט

כל כך הרבה אנשים עושים היום ספורט ומפתחים תחביבים שאין סיכוי שמתנה שקשורה לכך לא תתאים ולא תשמח את מי שמקבל אותה. בקבוקי שתייה מיוחדים שאפשר לקחת לרכיבה על אופניים או לצעידה, מדי צעדים, כובעים מיוחדים, מגבת לחדר כושר או סופגי זיעה, אפילו ציוד כמו גומיות כושר וכדור פילאטיס, כל אלה יכולים להיות המתנה הכי טובה לאנשים שאתם אוהבים במיוחד ורוצים שייהנו מאוד בשעות הפנאי שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך