בן שמעון: "משחק הכנה נוסף שבו נרצה לראות שיפור". ג'ראפי אמור לחזור לאימונים

אמר את הדברים לקראת המשחק היום, שלישי, במחזור השני בשלב הבתים בגביע הטוטו מול בני יהודה (19.30, בלומפילד). בראשון תסיים אשדוד את שלב הבתים מול בית"ר ירושלים .אשדוד הודיעה לשוער לחזור לאימונים אחרי שהאדומים השאילו אותו לחדרה ללא האישור שלה.
בן שמעון.

מ.ס אשדוד תצא היום, שלישי, למשחק חוץ בגביע הטוטו, במסגרת המחזור השני בשלב הבתים. אשדוד תתארח בבלומפילד אצל בני יהודה (19.30 בלומפילד). אשדוד נוצחה במשחק הראשון מול הפועל ת"א 1:0. במחזור השלישי והאחרון ביום ראשון אשדוד תארח את בית"ר ירושלים אח"כ ייערכו משחקי המיקום.

המאמן רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "משחק הכנה נוסף שבו נרצה לראות שיפור בפרמטרים מקצועיים, ונשמח לראות התקדמות בהבנת המשחק ובחיבור הקבוצתי".

בנושא אחר, על פי פרסומים  נראה כי אשדוד הודיעה לשוער יואב ג'ראפי לחזור לאימונים אחרי שהפועל ת"א השאילה אותו לחדרה ללא האישור שלה. אשדוד תתבע את הפועל תל אביב על הפרת הסכם ההשאלה של ג'ראפי. בקבוצה  החליטו כי השוער יחזור להתאמן בשורותיה על פי החוזה שיש לו בקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך