נמל אשדוד משתף פעולה עם רשות הסייבר הלאומית

השנה החלו נמל אשדוד ומערך הסייבר הלאומי גם לקדם מיזמי טכנולוגיה וסייבר חדשניים ומתקדמים בנמל. יו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור: "אנו גאים בפירות שיתוף הפעולה עם מערך הסייבר התומך ברציפות התפקודית של הנמל". יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי: ""הנמל ממשיך לתת תשומת לב משמעותית לנושא הסייבר ומרכז מאמצים בו".
מימין לשמאל: שיקו ז'נה, אורנה הוזמן בכור ויגאל אונא. (צילום: יח'צ נמל בצילום).

יו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור ומנכ"ל הנמל שיקו ז׳אנה נפגשו לאחרונה עם ראש מערך הסייבר הלאומי יגאל אונא, במרכז המבצעי של המערך בבאר שבע. נוסף להנחייה הצמודה שמעניק המערך בתחום הגנות הסייבר לנמל, החלו השנה נמל אשדוד ומערך הסייבר גם לקדם מיזמי טכנולוגיה וסייבר חדשניים ומתקדמים בנמל. בפגישה דנו המשתתפים באתגרי הסייבר במערך הימי, בדרכים לקדם הגנה בעולם של טכנולוגיה מואצת, ובקידום סביבת חדשנות בתחום הסייבר בנמל.

 יו"ר נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור:  "כנמל הלאומי השוכן בטבורה של ישראל, נמל אשדוד הוא השיקוף של המחויבות לעוצמה הישראלית, על החדשנות, הביטחון והקדמה. נמל אשדוד, הנמל של ישראל, הוא מרכז הסחר הימי הגדול והמשמעותי ביותר עבור המדינה ולכן אנו גאים בפירות שיתוף הפעולה עם מערך הסייבר התומך ברציפות התפקודית של הנמל, ומקדישים את מיטב המוחות לקידום עשייה נרחבת בשיתוף פעולה הדוק".

יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי: "הנמל ממשיך לתת תשומת לב משמעותית לנושא הסייבר ומרכז מאמצים בו. טכנולוגיות הגנת סייבר ישראליות שמפותחות עבור תשתיות לאומיות, מאומצות לאחר מכן בעולם כולו והן חלק ממה שמביא את ישראל לככב בראש טבלת תעשיות הסייבר המצליחות בעולם ולכן אנו מסייעים לנמל בקידומן".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך