מגש דגים שנזרק מקומה 7 ניפץ שמשת רכב עם נוסעים בתוכו

את המגש זרק נער מעורער בנפשו שכעס על משפחתו ורק בנס המגש פגע במכונית ולא בעובר אורח. בעל הרכב החליט שלא להגיש תלונה

כמעט אסון. מגש קלקר עם דגי סלומון שנזרק מקומה 7 בבנין הK טאוור ניפץ שמשה קדמית של רכב אשר בתוכו ישבו 2 נוסעים ורק בנס הם יצאו עם חתכים קלים בידיים.

הנוסעים ההמומים הזמינו משטרה אולם עוד לפני שהיא הגיעה ירדה אשה למטה וכשראתה מה קרה לרכב החלה לבכות וסיפרה על כך שיש לה בן מעורער בנפשו שהתעצבן וזרק את המגש שקנתה שעה לפני זה בסופר הסמוך.

בעל הרכב שהבין לליבה לא הגיש תלונה במשטרה ועודד את האשה שהכל בסדר וטוב שזה נגמר רק ברכוש. מיותר לציין שאם המגש היה פוגע בראשו של עובר אורח היה יכול להרוג אותו בקלות לאחר שהצליח לנפץ שמדה קדמית של רכב.

בעל הרכב משה סיפר לאשדוד אונליין: "ישבתי ושוחחתי עם חבר ברכב מתחת לבנין הK טאוור כשלפתע שמענו בום עצום והתמלאנו בחלקיקים קטנים של זכוכיות לא הבנו מאיפה זה בא, אבל כשירדה האשה כולה בוכה וסיפרה על הבן שלה נרגענו ועודדנו אותה שהכל בסדר וכמובן כשהמשטרה הגיעה אמרנו לה לחזור כי אנחנו לא מתכוונים להגיש תלונה".

הדגים שהתפזרו על הכביש:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך