יצאה עם כוויות מטיפול להסרת שיער ותפוצה באלפי שקלים

צעירה מאשדוד אשר הלכה לטיפול להסרת שיער ויצאה עם כוויות תבעה את חברת אמריקן לייזר ותפוצה באלפי שקלים

מ', צעירה המתגוררת באשדוד, ניגשה לפני כשנה וחצי לסניף של חברת 'א.מ.ל אמריקן לייזר' וביקשה לעבור טיפול להסרת שיער מגופה. היא נפגשה עם נציגה של החברה והתריעה בפניה כי היא רגישה מאוד לכאבים. מ' הוזמנה לקבל טיפול ניסיוני באמצעות מכשיר 'קנדלה' (מתאים לאנשים בעלי סף כאב נמוך), ואכן המכשיר לא הסב לה כאבים חזקים ולכן החליטה לרכוש את חבילת הטיפולים במכשיר זה ושילמה סכום של 5,953 שקל ללא הגבלת טיפולים.

אלא שבמפגש הראשון מ' קיבלה טיפול במכשיר חלופי. כתוצאה מהטיפול סבלה מכאב חזק מאוד וכן נגרמו לה כוויות. "אחרי הטיפול הזה שבו נגרמו לי כוויות התברר שבכל הסניף יש מכשיר אחד של 'קנדלה', וכשניסיתי לברר מדוע לא השתמשו בו לטיפול שלי נאמר לי שאני צריכה לחכות בתור", קבלה מ', "הטיפול במכשיר החלופי גרם לי לכוויות ולכן ביקשתי להפסיק את הטיפולים ולקבל את הכסף בחזרה". לדבריה, היא התנתה את קבלת הטיפולים להסרת השערות באמצעות מכשיר הקנדלה אבל בפועל השתמשו במכשיר חלופי. "פניתי לסניף ואמרתי למנהלת שעמה חתמתי על ההסכם שאני מוכנה להמתין עד שמכשיר הקנדלה יתפנה כדי לקבל בו את הטיפול, אבל לטענתה המנהלת צעקה עליה ואמרה שלא תקבל טיפול במכשיר הזה.

בתביעה שהגישה מ כנגד אמריקן לייזר בבית המשפט לתביעות קטנות באשדוד דרשה מ לקבל את כספה בחזרה וכן פיצוי על עוגמת נפש. בית המשפט נעתר לבקשתה וחייב את החברה לשלם למ פיצוי בסך 6450 שקלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך