ד"ר לסרי: "בדיקת הקורונה שביצעתי יצאה שלילית"

בחמישי הודיע ראש העיר כי: "בעקבות חשיפה לבן משפחה שאומת כחולה קורונה אני נכנס לבידוד, ומבצע בדיקת קורונה כמתחייב". היום, ראשון, הוא הודיע כי הבדיקה היא שלילית והוא לא נדבק.
ד"ר לסרי.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הודיע הערב, ראשון, כי הוא לא נדבק בנגיף קורונה. כזכור בחמישי הודיע ראש העיר כי: "בעקבות חשיפה לבן משפחה שאומת כחולה קורונה אני נכנס לבידוד, ומבצע בדיקת קורונה כמתחייב". עכשיו לאחר הבדיקה הודיע ראש העיר לתושבים על התוצאה השלילית.

ד"ר לסרי: "תושבי אשדוד. שמח לעדכן אתכם שבדיקת הקורונה שביצעתי יצאה שלילית ברוך ה', אני מרגיש טוב וממשיך לעבוד מהבית עפ״י הלו״ז ביומן כפי שתוכנן מראש.  באמצעות ישיבות בזום, שיחות סקייפ ומיילים, ניתן להגיע להספקי עבודה טובים, ואף מעבר לכך, ובעיריית אשדוד אנחנו כבר מיישמים עבודה מרחוק יום אחד בשבוע בקרב מנהלים.  ממליץ לכם לאמץ זאת, ללא קשר לימי הקורונה. בנוסף, בישיבת מטה הקורונה העירוני, שהתקיימה בזום כעת, דנו בדרכים להמשיך להוריד את שיעורי התחלואה באשדוד. ובהזדמנות זו, אני שב וקורה לכל אחת ואחד מיכם, לעשות מאמץ נוסף באופן אישי ובמשפחה, לשמור על עצמכם ולהקפיד על כללי ההתגוננות מפני נגיף הקורונה-מסיכה, ריחוק, והגיינה. העיר שלנו יכולה להיות במצב הרבה יותר טוב וזה בידיים של כולנו. שבוע טוב, בריאות ובשורות טובות לכולם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך