במ.ס אשדוד מקווים כי הפציעה של בן זקן לא חמורה

המגן והקפטן נפצע במהלך המשחק מול הפועל ת"א, בגביע הטוטו, ונאלץ לנטוש. הערכה היא פגיעה בשריר בגב וייצטרך רק מנוחה. יחד עם זאת הוא נשלח לבדיקות מקיפות יותר. רן בן שמעון: "יש הרבה מאוד דברים טובים מה לקח מהמשחקים. יש פה חברה עם אופי יוצא מן הכלל".
בן זקו לאחר הפציעה. (צילום: טל אקוקה)

קפטן מ.ס אשדוד, המגן טום בן זקן, יעבור בדיקות מקיפות בכדי לשלול פגיעה רצינית בגבו. בן זקן נפצע במהלך המשחק בשבת בגביע הטוטו, מול הפועל ת"א, ונאלץ לנטוש את המשחק. ההערכה היא כי מדובר במתיחה בשריר בגב, אבל בכל זאת לא רוצים לקחת שום סיכון והוא יעבור בדיקות. בקבוצה יתנו לבן זקן מנוחה אם יצטרך, בכדי שיהיה כשיר לליגה. התקווה היא שמצבו לא חמור.

המאמן רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "סימנו לעצמנו מטרה אחת ברורה וודאית, לשחק טוב ולהיות קבוצה טובה. התארים שיגיעו או לא, זה בהמשך. המטר המוצהרת היא להיות בפלייאוף העליון. עשינו שינויים לא גדולים אבל מדויקים מאוד. יש הרבה מאוד דברים טובים מה לקח מהמשחקים. יש פה חברה עם אופי יוצא מן הכלל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך