יאכטה עליה שמונה תושבי אשדוד, בינהם ילדים, חולצה מלב ים

שוטרי יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל חילצו אתמול, שבת, מול חופי אשקלון יאכטה קטנה,ובה תושבי אשדוד עם ילדים, רגע לפני שעלתה על החוף ונפגעה. תושבי אשדוד שהיו במצב של מחלת ים וסבלו מבחילות והקאות, הובאו על ידי שוטרים בשלום למרינה באשקלון.
צילומים: דוברות המשטרה

אתמול (שבת) בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד המשטרה על יאכטה קטנה שמנועה הודמם, היא ללא שליטה ונסחפת בצורה מסוכנת לכיוון החוף באשקלון כשעליה 8 גברים ונשים בשנות ה-30 וה- 40 לחייהם ושני ילדים בני 7 ו- 13, תושבי אשדוד.

צוות שוטרי יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש יצא במהירות על גבי הספינה המשטרתית ואיתר את היאכטה שהיא כבר בתחום של משברי הגלים, בטווח מסוכן של מטרים בודדים לפני פגיעה בחוף.

הצוות ביצע תמרונים בחירום ותוך פעולות ימאות מהירות, הצליחו השוטרים לקשור את היאכטה ולחלץ אותה מחוץ לתחום המסוכן. האנשים שעל גבי היאכטה, תושבי אשדוד, אשר היו במצב של מחלת ים וסבלו מבחילות והקאות, הובאו על ידי שוטרים בשלום למרינה באשקלון, ולא נזקקו לטיפול רפואי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך